دیوید جان رو:اسلام برای من «یک انسان iبهتر شدن و یک آدم خوب تر بودن» است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

با توجه iبه بالا رفتن امار خارجیانی که iبه دین اسلام روی می اورند وبگردی باشگاه خبرنگاران در صدد بر امده است تا هر روز مروری بر زندگی یکی از انها هر چند قدیمی و شناخته شده بپردازد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، دیوید جان رو متولد سال ۱۹۶۵ از تاتینگهام، مربی انگلیسی تیم ملی بیلیارد ایران و قهرمان جهان در این رشته است، او چندی پیش iبه دین مبین اسلام و مذهب شیعه  مشرف شد و نام خود را iبه داوود رضا تغییر داد. 

 او در مورد سبب مسلمان شدنش می گوید :

 
زمانی که در امارات مربی بودم با دو بازیکن بیلیارد که مسلمان بودند در مورد دین اسلام بسیار بحث نمودم. یک بازیکن اروپایی و حرفه ای دیگر در بیلیارد بود که او هم مسلمان شده بود و برایم بسیار چیزها درباره این دین آسمانی گفت. جرقه پذیرفتن اسلام و مذهب شیعه وقتی در ذهنم زده شد که iبه همراه اعضای فدراسیون بیلیارد ایران iبه شهر مشهد رفته بودیم. حس خاص و عجیبی مرا تشویق نمود که از بارگاه امام رضا(ع) دیدن کنم. از دوستان خواستم مرا با خود iبه حرم ببرند. وقتی وارد محوطه حرم شدم و مردم را دیدم که با چه آرامش و ایمانی راه می رفتند، دعا می خواندند، گریه می نمودند در برابر ضریح مشغول دعا می شدند حالم منقلب شد. احساس نمودم یک قدرت غیرزمینی حالم را دگرگون نموده. در کنار این موضوع، علاقه من iبه فرهنگ و آداب مردم ایران هم در تشویق من iبه پذیرش دین اسلام و مذهب شیعه تأثیر بسیاری داشته است.

 در حال حاضر شهادتین را گفته ام، نام دوازده امام شیعیان را حفظ نموده ام و تا اندازه ای هم قرآن کریم را خوانده ام. ولی باید بگویم که می خواهم در پایبندی iبه دین اسلام و مذهب شیعه جدی باشم. من جزو آدم هایی هستم که اگر کاری را آغاز کنم تا آخرش می روم.

 آخر اسلام برای من «یک انسان iبهتر شدن و یک آدم خوب تر بودن» است. از وقتی که اسلام را پذیرفته ام احساس می نمایم آدم iبهتری شده ام. ارامش بسیار بسیاری بر من حاکم شده و این برای من بسیار با ارزش است.

 پ.ن : تشرف آقای داوود رضای عزیز iبه دین اسلام و مذهب شیعه را تبریک گفته و برایش از خداوند متعال طلب سعادت می کنیم.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.