دیگر کدامِ ما زندگی کردن را دوست دارد!

۰۸م آذر ،

کارگردان نمایش ˝دیگر کدام ما زندگی کردن را دوست دارد˝ از ایفای نقش ریما رامین‌فر و امیر جعفری در این اثر نمایشی خبر داد.

عباس غفاری در رابطه با فعالیت خود در عرصه تئاتر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش “دیگر کدام ما زندگی کردن را دوست دارد” نوشته محمد چرمشیر را فروردین ۹۲ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌برم.

وی با اشاره به تایید شورای نظارت از اجرای این اثر نمایشی بیان کرد: شورای گزینش آثار مجموعه تئاتر شهر فروردین ۹۲ را برای اجرا مشخص کرده‌اند.

غفاری با بیان اینکه در این نمایش زوج هنری ریما رامین فر و امیر جعفری ایفای نقش می‌کنند گفت: این نمایش دو شخصیت دارد که امیر جعفری و همسرش در آن بازی می‌کنند، نمایش رئال بوده و موضوعی اجتماعی دارد.

این کارگردان تئاتر تصریح کرد: از نظر من این نمایشنامه جزء بهترین متن‌های محمد چرمشیر در چند سال اخیر است، دوست داشتم اثری که مربوط به شرایط امروز ما است را روی صحنه ببرم و این متن این انگیزه را در من ایجاد کرد زیرا اتفاقات آن نزدیک به جامعه امروز ما است.

وی همچنین خبر از اجرای نمایش دیگر در هفته آینده در تالار هنر را داد و گفت: نمایشی با عنوان “پسری که ترس را پیدا کرد” نوشته محمد چرمشیر را در تالار هنر به روی صحنه می‌برم، این نمایش بر اساس افسانه‌ای متعلق به کشور اسکاندیناوی است.

غفاری عنوان کرد: این نمایش برای کودکان است و بازیگران آن ۱۰ تا ۱۲ ساله می باشند و تنها سه بازیگر دارد که خسرو احمدی، الهام قادری و هایده حسین‌زاده عهده‌دار آن می باشند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.