ذخیره کالاهای اساسی برای تامین نیاز مردم تا شهریور ۹۲

۱۱م دیماه ،

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت با بیان این‌که فقط آمار ذخیره‌سازی میوه و مرکبات شب عید موجود است و آمار قطعی بقیه کالاها را نداریم، گفت: ذخیره سازی برای تامین نیاز مردم تا شهریور ۹۲ انجام شد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، حسن رادمرد وضعیت ذخیره‌سازی میوه پایان سال را مطلوب ارزیابی‌کرد و اظهار داشت: تاکنون حدود ۶۵ هزار تن پرتغال و ۳۵ هزار تن سیب ذخیره سازی شده است،

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های مؤثری برای مدیریت بهتر بازار شب عید صورت گرفته است، افزود: ذخیره سازی‌ کالاها به حدی انجام شده که حتی  برای اواسط سال‌ آینده نیز ما برای تأمین نیاز مردم با مشکلی روبه رو نخواهیم بود.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه ذخیره‌سازی لازم در انبارها با شناسایی شبکه توزیع انجام می‌گیرد، تصریح کرد: همیشه ذخیره سازی کالاهای اساسی به میزان بیش از ۳ ماه نیاز کشور و به صورت گردشی حفظ می گردد به نحوی که برای سهولت در تسریع کالا‌رسانی تدابیر مناسبی اتخاذ گردیده است.

به گفته رادمرد ، ذخیره‌سازی گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن نباتی و برنج که با توجه به نیاز هر استان و شرایط تقاضای این کالاها هست هر ماه در سراسر کشور صورت می‌گیرد.

البته این مقام مسؤل در وزارت صنعت، معدن و تجارت معتقد است در شرایط فعلی فقط آمار ذخیره سازی میوه (پرتغال و سیب) مشخص شده است و سایر اقلام نیز به سبب گردشی بودن ذخیره سازی آنها آمار قطعی وجود ندارد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.