ذوالفقار نسب: در مورد مانوئل قضاوت نمی کنم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شناخت دقیقی از مانوئل خوزه سرمربی جدید پرسپولیس ندارم.

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شناخت دقیقی از مانوئل خوزه ندارم و اطلاعاتم در مورد این مربی همان چیزهایی است که در رسانه ها وجود دارد به همین دلیل بسیار سخت است که در این رابطه قضاوت کنیم پرسپولیس همیشه شرایط بسیار حساسی دارد و موفقیت این تیم در گرو مدیریت و کادر فنی است امیدوارم مانوئل توانایی و مدیریت اداره پرسپولیس را داشته باشد.

وی افزود: می گویند سن مانوئل بالاست ما شناخت لازم را در این زمینه نداریم خیلی از مربیان هستند که با سن بالا به بهترین نحو کارشان را انجام می دهند امیدوارم مانوئل با سن بالا انرژی و تدبیر لازم را برای اداره تیم بزرگ پرسپولیس داشته باشد.

ذوالفقارنسب در ادامه گفت: در مورد مبلغ قرارداد مانوئل شایعات زیادی مطرح است و اختلاف فاحشی هم بین این شایعات است پس اجازه بدهید در مورد این موضوع قضاوت نکنیم اما اگر این مربی توانمندی لازم را داشته باشد، ارزش پرداخت پول مناسب برایش وجود دارد.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: یکی از مواردی که روی آن تاکید دارم، حضور ستاره های زیاد در پرسپولیس است موضوع مهم کنترل این بازیکنان و برخورد با چنین ستاره هایی است و در عمل باید ببینیم که این مربی چطور با آنها کنار می آید و کار می کند.

وی افزود: چند سال است که پرسپولیس در وضعیت نامناسبی قرار دارد و هر سال هم هزینه های زیادی برای این تیم می شود اما در نهایت نتایج مطلوبی نمی گیرد امیدوارم پرسپولیس در فصل جدید از این نابسامانی ها خارج شود.

ذوالفقار نسب در پایان گفت: پرسپولیس فصل خیلی سختی را پیش رو دارد اما علاقه مند هستم که مدعی اصلی قهرمانی باشد سختی کار پرسپولیس هم به دلیل ناشناخته بودن حواشی و ناشناخته بودن توانایی های مدیریت است حواشی زیادی اطراف پرسپولیس است و هر لحظه باید منتظر حاشیه جدید باشیم زیرا پرسپولیس آبستن حوادث جدید است اما مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این تیم از این اتفاقات دور بماند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.