رئال – بارسا؛ جنگ قهرمانی در برنابئو

جام جم آنلاین: ال‌کلاسیکوی برگشت سوپرجام فوتبال اسپانیا فردا شب با معرفی قهرمان در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

دیدار برگشت سوپر جام فوتبال اسپانیا میان رئال مادرید و بارسلونا فرداشب ۲۲:۳۰ به وقت محلی (بامداد پنج‌شنبه، یک بامداد به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و دو تیم با شرایط کاملا متفاوت به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت.

مادریدی‌ها در شرایطی میزبانی از کاتالان‌ها را برعهده خواهند داشت که شروع ناامیدکننده‌ای در ۳ بازی ابتدایی فصل خود داشته‌‌اند.

شاگردان مورینیو در دیدار‌های خود مقابل والنسیا، بارسا و ختافه تنها یک تساوی بدست آورد‌ه‌اند‌ تا در ۳۹ سال اخیر بدترین شروع فصل خود را داشته باشند.

آقای خاص نیز در طول ۱۲ فصل گذشته پس از حضور در پورتو، چلسی، اینتر و رئال، تاکنون چنین آغاز تلخی در پرونده کاری خود نداشته است.

در نقطه مقابل بارسای جدید با هدایت تیتو ویلانووا در ۳ بازی پشت‌سر گذاشته ۳ پیروزی بدست آورده و تیم او از نظر روحی در شرایط مطلوبی به سر می‌برد. هر چند هنوز کاتالان‌ها بازی‌های روتین و چشم‌نواز فصل‌های اخیر را به نمایش نمی‌گذارند اما همچنان می‌توان این تیم را به عنوان برترین تیم‌ فوتبال جهان معرفی کرد.

کاتالان‌ها هفته گذشته در دیدار رفت در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده‌اند و امیدوارند بتوانند برتری خود را در پایتخت اسپانیا هم حفظ کنند و اولین جام قهرمانی فصل خود را با هدایت تیتو ویلانووا بالای سر ببرند.

رئال نیز با توجه به ۲ گلی که در نیوکمپ به ثمر رسانده امید بالایی برای جبران نتیجه دارد.

بدون شک بازی فردا برای خوزه مورینیو حیثیتی خواهد بود. آقای خاص که عنوان کرده سوپرجام یکی از کم‌ اهمیت‌ترین جام‌های فوتبال اسپانیا است، بدون شک بازی فردا را بسیار جدی خواهد گرفت و قطعا نشان خواهد داد این جام آنقدرها هم که او مطرح کرده، کم اهمیت نخواهد بود و تیمش برای رسیدن به قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

همچنین مورینیو، که پیش از این سایه سنگین پپ گواردیولا را بالای سر خود می‌دید و در نهایت موفق شد این مربی را شکست دهد، نمی‌خواهد شاهد ظهور «گواردیولای» دیگری باشد و می‌خواهد در دومین رویارویی با «تیتو» طعم تلخ شکست را به این مربی بچشاند.

«مورینیو» بیش از پیش تحت فشار رسانه‌ها و هواداران مادریدی قرار دارد و پیروزی در جدال با مهمترین رقیب رئال و کسب عنوان قهرمانی در یکی از کم‌اهمیت‌ترین جام‌های اسپانیا! می‌تواند به طور کامل این تیم را از فشار خارج کند.

فردا شب ال‌کلاسیکوی حساس و بیادماندنی دیگری را در برنابئو شاهد خواهیم بود و باید دید که در نهایت سوپر جام اسپانیا به چه تیمی خواهد رسید.

مورینیو می‌تواند پس از ۲ قهرمانی که با رئال آورده (لالیگا، کوپا دل‌ری) در بدست آوردن جام قهرمانی هت‌تریک کند یا اینکه تیتو ویلانووا اولین عنوان قهرمانی خود را با بارسلونا بدست خواهد آورد. (ورزش ۳)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.