رئال مادرید عرصه را به چلسی واگذار کرد

رئال مادرید عرصه را به چلسی واگذار کرد

بینا- رئال مادرید از خرید رادامل فالکائو صرف نظر کرد و اکنون رقابت برای جذب این مهاجم گلزن بین چلسی و منچستر سیتی می باشد.

براساس گزارش طرفداری، به نظر می رسید هر ۳ باشگاه ثروتمند چلسی و رئال مادرید و منچستر سیتی می خواهند در ژانویه فالکائو مهاجم اتلتیکومادرید را به تیم خود بیاورند اما مورینیو سرمربی رئال مادرید اعلام کرد رئال مادرید علاقه ای به خرید وی ندارد.

همین پارسال بود که رئال مادرید در حالیکه همگان تصور می کردند سرجیو آگرو را از اتلتیکو مادرید به تیم خود ببرد اما این منچستر سیتی بود که در این نبرد پیروز شد و این مهاجم آرژانتینی رو به اتحاد استادیوم برد.

مورینیو به آبولا چنین گفت: “فالکائو می تواند برای ما یک مهره کلیدی باشد همانگونه که آگرو می توانست اینچنین باشد. اما روابط همواره بین دو باشگاه اتلتیکومادرید و رئال مادرید تیره بوده است و گویی انتقال بازیکنان این دو تیم به یکدیگر نشدنی است.”

“وی بازیکن بسیار سطح بالایی است و من احساس می کنم توانایی درخشش در هر تیمی را دارد. من خوشحالم که فالکائو در آتلتیکو مادرید به خوبی می درخشد.”

قیمت جدایی زودهنگام فالکائو ۴۶ میلیون پوند است و تیم قهرمان اروپا مایل به پرداخت مبلغ وی در ژانویه می باشد چرا که پس از آن ممکن است در دام قانون بازی جوانمردانه یوفا گرفتار شود. البته منچستر سیتی نیز به شدت خواهان وی است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.