رئال مادرید فاصله امتیازیش با بارسلونا را حفظ کرد

رئال مادرید با پیروزی برابر والنسیا در بازی معوقه هفته هفدهم لالیگا فاصله‌اش را با بارسلونای صدرنشین بار دیگر به ۵ امتیار رساند.

رئال مادرید فاصله امتیازیش با بارسلونا را حفظ کرد

به گزارش ممتاز نیوز، رقابت‌های لالیگا پیگیری شد.

رئالی‌ها که رقابت سختی با بارسا برای قهرمانی در این فصل دارند، پس از اینکه بارسا شب گذشته توانست مقابل رئال بتیس به پیروزی برسد و اختلافش را در صدر با رئال به ۸ امتیاز برساند با برد در این مسابقه به دنبال کاهش این فاصله بودند.

والنسیا هم در حالی به سانتیاگوبرنابئو آمده بود که گنارو گتوزو دو روز قبل از این مسابقه از سرمربیگری این تیم به دلیل نتایج ضعیف کنار گذاشته شده بود و این تیم با این شوک با وورو با آماده بازی با مادریدی‌ها شده بود.

رئال از همان ابتدا با یک فوتبال هجومی در برنابئو به دنبال رسیدن به دروازه والنسیا بود، تلاشی که در دقایق تلف شده نیمه اول به نتیجه رسید و با ضربه سر آنتونیو رودیگر به گل رسید اما در ادامه مسابقه با استفاده از VAR این گل را به دلیل خطای کریم بنزما روی مدافع حریف مردود اعلام کرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات رئال آغاز شد و مارکو آسنسیو روی پاس بنزما در دقیقه ۵۲ با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه گل اول رئال را وارد دروازه والنسیا کرد.

۲ دقیقه بعد باز هم این رئال بود که به گل رسید و این بار هم بنزما در نقش گل ساز ظاهر شد و وینیسیوس جونیور روی پاس این مهاجم فرانسوی، گل دوم رئال را به نام خودش ثبت کرد.

در ادامه باز هم این شاگردان آنچلوتی بودند که برای زدن گل‌های بیشتر بی‌تاب نشان می‌دادند و والنسیا که در لاک دفاعی فرو رفته بود اما این تلاش‌ها نتیجه‌ای نداشت تا رئال در پایان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل والنسیا به برتری برسد.

موضوع نگران‌کننده برای رئالی‌ها در این دیدار مصدومیت ادر میلیتائو و بنزما بود که در نیمه اول و دوم از زمین بازی خارج شدند.

رئال مادرید با این برد ۴۵ امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم حفظ کرد و فاصله‌اش را با بارسای صدرنشین از ۸ به ۵ امتیاز کاهش داد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.