رئیس‌جمهور به تمام کارگران کشور هدیه می‌دهد

۰۷اردیبهشت،

رئیس‌جمهور دستور داد به مناسبت روز کارگر هدیه‌ای به تمام کارگران کشور اهداء شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمود احمدی‌نژاد بعد از ظهر امروز (شنبه) در بیست و چهارمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کارگری و یازدهمین جشنواره ملی امتنان از زنان کارگر و مدیر سرپرست خانوار نمونه از ۱۱ نمونه سال قبل، ۱۲ گروه کاری نمونه، سه واحد نمونه کارگری کشوری، ۳ گروه تلاشگر نمونه و ۹ تن از زنان کارگر و مدیر سرپرست خانوار نمونه کشور تقدیر و تجلیل کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ساختن ایران فقط با کار و همدلی و بر پایه عدالت انجام می‌شود، گفت: امروز خوشبختانه روحیه کار و همدلی در میان عوامل ساختن ایران همچون کارگران، کارفرمایان و دولت در شرایط مطلوبی قرار دارد و این موضوع را باید ادامه دهیم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: خوشبختانه روند پیشرفت کشور بسیار عالی است و در آینده این روند درخشان‌تر می‌شود.

وی همچنین افزود: یکی از بداخلاقی‌های بین‌المللی علیه ایران این است که آنها با حرکت‌های جهش‌گونه جوانان ایران در عرصه پیشرفت و توسعه مخالفت دارند و بر همین اساس است که همواره بر دشمنی‌های خود علیه ملت ایران می‌افزایند اما بدانند که بداخلاقی‌های آنان خللی در حرکت جوانان ایرانی ایجاد نمی‌کند.

رئیس قوه مجریه همچنین با تجلیل از زنان کارگر که با زحمت فراوان نان حلال به خانه می‌برند ، گفت : زنان علاوه بر کارکردن، وظیفه مدیریت خانه و پرورش و تربیت فرزندان خود را هم بر عهده دارند که باید قدردان این گونه زنان تلاشگر باشیم.

در این مراسم به دستور رئیس‌جمهور مقرر شد، به مناسبت روز کارگر هدیه‌ای به تمام کارگران کشور اهداء شود.

همچنین لوح تقدیر و یادبودی که از طرف تشکل‌های کارگری تهیه شده بود، توسط رئیس‌جمهور به عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهداء شد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.