رئیس الهلال:در ایران خطر مرگ ما را تهدید می‌کرد

۲۱فروردین۱۳،

 شب قبل تیم فوتبال الهلال عربستان موفق شد در ورزشگاه آزادی انتقام شکست خانگی خود برابر استقلال را با اشتباه آبی‌پوشان پایتخت را بگیرد و بار دیگر به کورس رقابت برای صعود به مرحله‌ی حذفی بازگردند. پس از این صعود که به نظر به شدت برای عربستانی‌ها شیرین بوده است، رئیس این باشگاه متمول عربستانی در مصاحبه ای با روزنامه‌ی الجزیره شرکت کرد.

به گزارش گل، رئیس باشگاه الهلال امیر عبدالرحمن ابن مساعد تاکید کرد: الهلال دیروز عصر برتری خود بر استقلال را ثابت کرد، و مشخص کرد که نتیجه بازی رفت تعیین‌کننده نتیجه نهایی نیست.

وی در گفت و گو با الجزیره گفت: از خدا به خاطر این پیروزی مهم سپاسگزاریم، همچنین از بازیکنان، کادر فنی واداری نیز بخاطر تلاش زیاد و ملموس آنان کمال تشکر را دارم. وی افزود: الهلال در مسابقه دیروز کاملا سوار بر توپ و میدان بود، فرصت های زیادی را کسب کردیم و می توانستیم از همان ابتدای بازی نتیجه را قطعی کنیم … به هرحال مهم این است که سه امتیاز خوب از این بازی گرفتیم.

وی در ادامه اینگونه بیان کرد: سرنوشت گروه بعد از پیروزی ما و موفقیت الریان بر العین بسیار مبهم شده است. چرا که الان هر چهار تیم شانس صعود دارند. کار سختی پیش برای صعود پیش رو داریم، و باید بر روی دو بازی باقی مانده تمر کز کنیم ، اگر در این دو بازی پیروزشویم صعود خود به مرحله ۱۶ را مسجل کرده ایم.

رئیس باشگاه الهلال از مسایل به وجود آمده در برابر چشمان ناظر دیدار وداور ابراز ناراحتی و عصبانیت  کرد و گفت : اگر یک ناظر کار کشته و بی طرف و یا داور قاطع در بازی حضور داشت، مطمئنا از ادامه بازی جلوگیری به عمل می آورد. چرا که مسایلی که به وجود آمد اصلا ورزشی نبود و ربطی به ورزش نداشت. درطی دیدار خطر جان بازیکنان وافراد تیم را تهدید می کرد، این مساله را همه از طریق مانیتور دیدند!

وی افزود: داور دیدار در بسیاری از تصمیماتش کاملا به ضرر الهلال صوت می زد، مشخص ترین این موقعیت ها وقتی بود که دفاع استقلال بازیکن کره ای ما پیونگ را نقش زمین کرد، او در این برخورد مستحق کارت زرد دوم و اخراج بود. ولی داور این کار را نکرد، مساله بعدی وقت تلف شده عجیب و غریبی بود که داور دیدار برای این بازی تعیین کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.