رئیس جمهور منتخب برای حل مشکلات اقتصادی کشور راهکارهای خوبی ارائه‌ داده است

۲۹خردادماه،

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در برنامه‌هایی که پیش از برگزاری انتخابات معرفی کرد برای حل معضل اقتصاد کشور راهکارهای خوبی را ارائه داد که امیدواریم این موضوع در دولت آینده محقق شود.

“آیت‌الله محمد غروی” عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: در شرایط فعلی آنچه به ذهن مردم در راستای مطالبه اصلی از دولت یازدهم به نظر می‌رسد توجه به مسائل اقتصادی و بین‌المللی است که دولت آینده در این مسیر حرکت می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه حل مشکل کشور در عرصه اقتصاد به یک زمان طولانی احتیاج دارد لذا دولت یازدهم با برنامه‌ای کوتاه‌مدت در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور عمل کند سپس با اتخاذ یک روش و برنامه بلندمدت مشکلات اقتصادی کشور را به صورت اساسی حل کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: حجت‌الاسلام والملسلمین حسن روحانی در برنامه‌هایی که پیش از برگزاری انتخابات معرفی کرد برای حل معضل اقتصاد کشور راهکارهای خوبی را ارائه داد که امیدواریم این موضوع در دولت آینده محقق شود.

آیت‌الله غروی خاطرنشان کرد: امید است دولت یازدهم در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور از مسائل فرهنگی غافل نشده و در راستای اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی وارد عمل شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.