رئیس و بازیکنان جنووا به دادگاه فراخوانده می‌شوند

روزنامه گازتادلواسپرت در تازه‌ترین شماره خود که در روز پنج‌شنبه انتشار یافت، نوشت: مسئولان این فدراسیون قصد دارند اعضای کادر بازیکنان جنوا را به همراه «انریکو پریزیوزی»، مالک این تیم به دادگاه ورزشی فراخوانده تا یکسری حقایق از بازی بحث‌انگیز و جنجالی مورخ ۲۲ آوریل گذشته با سیه‌‌نا عیان و آشکار شود.

این گزارش می‌افزاید: در پیکار مذکور که در دور برگشت فصل قبل کالچو اتفاق افتاد و سیه‌نا ۴ بر یک پیروز شد، گروهی از تماشاگران منتسب به جنووا در پایان بازی شعار دادند که بازیکنان این تیم باید لباس‌های این باشگاه را از تن درآورند، زیرا لیاقت پوشیدن لباس ورزشی ارزشمند این باشگاه را ندارند. پس از این شعارهای تهدید‌آمیز، بازیکنان جنوا به خواسته تماشاگران خشمگین و عصبانی تن دادند و همین اتفاق، جنجالی عجیب را بوجود آورد. پس از این حرکت، تماشاگران جنووا از فرط عصبانیت بمب‌های دستی به میدان پرتاب کرده و به ورزشگاه آسیب رساندند.

براساس گزارش این نشریه، مقامات مسئول معتقدند که بازیکنان جنووا با عمل کردن به خواسته تماشاگران اغتشاش‌گر، در عمل باعث بروز اتفاقات ناراحت‌کننده بعدی شده‌اند.

همچنین احتمال داده می‌شود «جوزپه اسکولی» کاپیتان جنوا، مناسبات پنهانی با گروه‌های آشوب‌طلب هواداری این تیم دارد. از طرفی این بازیکن متهم است که با سه تن از سران این گروه‌ها، در شرط بندی‌های غیرقانونی دست داشته است.

گزارشگر نشریه گازتا احتمال داده اعضای تیم حاضر در کالچو ظرف روزهای آینده به دادگاه برای روشن شدن حقایق فراخوانده خواهند شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.