رئیس پلیس پایتخت خبر داد: کاهش ۳۰درصدی جرایم در دو هفته گذشته

۱۱ شهریور – ۱۲:۰۹:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

تهرانی ها یاریگر پلیس پایتخت در اجلاس سران؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سردار حسین ساجدی نیا در پی برگزاری شکوهمند شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد،فرمانده انتظامی تهران بزرگ نقش شهروندان تهرانی را در همراهی با پلیس در تامین امنیت و تسهیل در امر عبور و مرور را پرنگ و مثال زدنی خواند.
به گزارش خبرنگار انتظامی آریا، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن ابراز خرسندی از برگزاری شکوهمند شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد که از پنجم تا دهم شهریورماه در تهران انجام گرفت، به نقش پر رنگ شهروندان تهرانی در همراهی با پلیس در تامین امنیت و تسهیل در امر عبور و مرور اشاره کرد.
سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه این اجلاس با ابراز خورسندی و مثبت تلقی کردن اقدامات امنیتی،انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت به مشارکت همه جانبه مردم اشاره کرد و افزود:قطعاً این مهم میسر نمی شد مگر با همکاری خوب ، تعامل سازنده و مشارکت همه جانبه مردم شریف تهران که لازم می دانیم از شهروندان عزیز تقدیر و تشکر داشته باشم.
وی همراهی و همدلی سازنده مردم در برگزاری موفق شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران را نشان دهنده بلوغ سیاسی – امنیتی شهروندان تهرانی و اقتدار پلیس دانست و خاطرنشان کرد:براستی این موضوع در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشته شد و همگان شاهد این اتفاق مهم بودند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از زمان ابلاغ ماموریت، برنامه ریزی های خود را در این خصوص شروع و با بکارگیری کلیه توان و امکانات موجود، تمام تلاش و همت خویش را در برگزاری شکوهمندانه این رویداد مهم و بین المللی معطوف کرد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در کنار سایر واحد های ناجا با برنامه ریزی های مستمر،دقیق و کارآمد توانستیم امنیت این اجلاس را تامین نموده و توان پلیس را به همگان نشان دهیم.
سردار حسین ساجدی نیا با مطلوب خواندن وضعیت امنیت شهر تهران در زمان برگزاری اجلاس ادامه داد:تلاش های خستگی ناپذیر سربازان ولایت مدار مجموعه پلیس پایتخت و برنامه ریزهای دقیق و موثر قرارگاه امنیتی تهران و اقدامات مناسب این قرارگاه در پیش بینی و پیشگیری از حوادث سوء احتمالی موجب شد تا پلیس ضمن تامین امنیت و نظم اجلاس مذکور به انجام وظیفه ذاتی خویش که همانا برقراری نظم و پیشگیری از وقوع جرم است نیز بپردازد بگونه ای که در طول پانزده روزگذشته شاهد کاهش ۳۰درصدی جرایم بوده ایم.
وی با بیان اینکه طبیعتا” برگزاری چنین اجلاسی در هر کجای دنیا که باشد بدلیل تأمین امنیت آن محدودیت هایی از جمله ترافیک را بدنبال دارد،خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهروندان محترم تهرانی به مانند همیشه این بار نیز پلیس را یاری نمودند.
ساجدی نیا گفت:پلیس همواره خدمتگزار مردم بوده و هست و هرکجا که پلیس و مردم در کنار هم قرار گرفته اند افتخارات شگرفی خلق شده که برگزاری سرافرازانه و توأم با امنیت و آرامش این اجلاس نمونه اخیر این همدلی است . امیدواریم ملت بزرگوار ایران وخاصه شهروندان تهرانی پیوسته فرزندان خود را در مجموعه پلیس پایتخت از این مشارکت و همراهی بی نصیب نگذارند.
وی در پایان گفت:ضمن تشکر از فرمانده محترم ناجا،فرمانده قرارگاه امام علی(ع) از تلاش تمامی عوامل اجرایی،امنیتی،نظامی و انتظامی،سپاه،بسیج همیشه در صحنه، سربازان گمنام امام زمان(عج)،سایر نهادهای خدمتگزار و همچنین ساکنان محلات همجوار ساختمان اجلاس و شهروندان تهرانی که با همکاری،تعامل،همراهی و مشارکت خوب خود ما را در تامین امنیت این رویداد مهم، تاریخی و بین المللی یاری کردند صمیمانه تقدیر و تجلیل می نمایم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۱۱۲۰۹۲۲۱۱۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.