رئیسی: اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم، گفت: ما به آنچه تعهد کردیم پایبند هستیم، اما آمریکا و اروپایی‌ها دچار بحران در تصمیم‌گیری هستند.

رئیسی: اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم

به گزارش ممتاز نیوز،‌ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سخنانی پیش از بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، وجود پیامبر اکرم (ص) را بزرگترین نعمت و قله تحول برای بشریت خواند و گفت: امام تحول‌خواه ما نیز به تبعیت از رسول اکرم(ص) و با توکل به خدا و اتکاء به مردم قیام کرد و امروز نیز سند گام دوم انقلاب راهنمای تحول در همه بخش‌های کشور و پاسخ به نیاز مردم است.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود مسئله کرونا و تأمین کالاهای اساسی را دو دغدغه اصلی در آغاز کار دولت برشمرد و گفت: امروز با واکسیناسیون گسترده گام بزرگی در صیانت از سلامت مردم برداشته شده و با تأمین کالاهای اساسی نگرانی‌ها در این زمینه رفع شده است.

وی سیاست خارجی کشور را تعامل گسترده با دنیا به‌ویژه همسایگان بیان کرد و با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم، گفت: ما به آنچه تعهد کردیم پایبند هستیم، اما آمریکا و اروپایی‌ها دچار بحران در تصمیم‌گیری هستند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.