رئیس‌جمهوری فرانسه از عملکردش دفاع کرد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شش ماه پس از آنکه فرانسوا اولاند طی موجی که در مخالفت با طرح ریاضت اقتصادی iبه راه انداخته بود iبه ریاست جمهوری رسید، وی از عملکردش در این سمت دفاع کرد این در حالی است که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند محبوبیت وی در حال کاهش است.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ، فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه روز سه‌شنبه با دفاع از عملکرد خود در پاسخ iبه منتقدانش پیام معروف خود را داد و گفت: iبهبود اوضاع فرانسه نیاز iبه وقت دارد.

اولاند در زمینه سیاست خارجی عملکرد iبهتری داشته و در مقام دفاع از یونان برآمده و iبه منظور ترمیم اقتصاد اروپا سعی داشته اختلافات با آلمان را iبه کمترین حد برساند.

اما اقتصاد فرانسه بزرگترین چالش اولاند است. وی پذیرفت که بخش دولتی بزرگ و پرهزینه فرانسه نیاز iبه اعمال کاهش‌های گسترده دارد.

رئیس‌جمهوری فرانسه خاطرنشان ساخت: ما باید بتوانیم در کمتر iبها کردن iبهتر عمل کنیم.

این اظهارات سبب شده که اولاند متهم iبه خلف وعده خود iبه منظور اجتناب از اجرای تدابیر سیاست اقتصادی شود.

قرار است امروز (چهارشنبه) معترضان فرانسوی همراه با معترضان دیگر کشورهای اروپا iبه خیابان‌ها بیایند و علیه تدابیر کاهش iبها‌ها اعتراض کنند.

اولاند همچنین وعده داد iبه اهداف تعیین شده برای آن که کسری بودجه فرانسه را سال آینده iبه سه درصد تولید ناخالص ملی برساند پایبند خواهد بود.

رئیس‌جمهوری فرانسه در رابطه با آلمان گفت که مصمم است iبه توافق خوبی با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان که iبه نفع اروپا باشد، برسد.

انتشار نتیجه سه نظرسنجی در روز سه‌شنبه نشان داد که میزان محبوبیت فرانسوا اولاند بین ۴۱ تا ۴۴ درصد است.

در یکی از نظرسنجی‌ها پنج سبب عدم محبوبیت اولاند ذکر شده بود که بعضی از آنها عبارت بودند از اینکه او مالیات‌ها را افزایش داده، از بصیرت کافی برخوردار نیست و راه حل‌هایی که برای خارج ساختن فرانسه از بحران iبه اندازه کافی قدرتمند باشند، ندارد.

اولاند در کنفرانس خبری اظهار داشت که برای موفقیت در بلند مدت رئیس‌جمهور شده است.

وی تصریح کرد: من در تدارک برای نتیجه انتخابات بعدی نیستم بلکه در تدارک در جهتی نتیجه‌دهی برای نسل بعدی هستم. افول سرنوشت ما نیست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.