رئیس‌جمهور آینده نفت و بودجه را بین همه تقسیم کند

۰۵اردیبهشت،

حجت‌الاسلام شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: پیشنهاد من به رئیس‌جمهور آینده این است که کابینه‌های خود را به شهر‌ها و روستاها نیز ببرند چرا که ایران فقط تهران نیست و خدمت به عشایر، فقرا و مرز‌نشینان را مد نظر داشته باشند و نفت و بودجه آن را بین همه تقسیم کند.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، در پیشنهاد‌های انتخاباتی خود گفت:‌ اولین پیشنهاد مربوط به کاندیداها است؛ این اشخاص نباید در دوره‌های انتخاباتی رقیب خود را تخریب کنند که این کار از گناهان کبیره است.
 
وی ادامه داد:‌ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نباید بسیار از حد از خود و برنامه‌هایشان تمجید کنند و مردم را فریب دهند و اگر واقعا خود را اصلح می‌دانند، افتخار کنند که می‌خواهند به نظام و ملت خدمت کنند.
 
حجت‌الاسلام شجونی افزود: اگر فردی در این مسیر کسی را اصلح‌تر از خود تشخیص داد باید کناره‌گیری کند چرا که این دنیا، دنیای امتحان بوده و ریاست مانند لنگ حمامی است که هر نیم ساعت به کمر یکی بسته می‌شود.   
 
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حامیان و طرفداران کاندیداها نیز نباید بسیار از حد سخن بگویند و حامیان کاندیدای رقیب را تخریب نکند و به امر توزیع شب‌نامه و روزنامه نپردازند.
 
وی با تاکید بر اهمیت اخلاق در فضای انتخاباتی گفت:‌هم کاندیداها و هم هواداران‌شان باید ادب و اخلاق اسلامی را رعایت کرده و از فحاشی بپرهیزند.   
 
حجت‌الاسلام شجونی ادامه داد: همه کاندیداها باید ولایت‌پذیر باشند و از ایشان اطاعت کنند و مانند بعضی‌ها  بعد از سفر به چندین جا به این فکر نکنند که محبوبیت آنها بیشتر از ولایت فقیه است.   
 
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:‌قدرت غرور می‌آورد و این غرور سبب سقوط و جنون خواهد شد پس کاندیداها مواظب باشند تا دچار غرور پس از قدرت نشوند.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد من به رئیس‌جمهور آینده این است که کابینه‌های خود را به شهر‌ها و روستاها نیز ببرند چرا که ایران فقط تهران نیست و خدمت به عشایر، فقرا و مرز‌نشینان را مد نظر داشته باشند و نفت و بودجه آن را بین همه تقسیم کند.
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.