رئیس‌جمهور برای معرفی وزیر علوم وعده‌های انتخاباتی‌اش را مدنظر قرار دهد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مجیدی‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: برای گزینش یک وزیر خوب و کارآمد باید تعامل مثبتی بین دولت و مجلس وجود داشته باشد و رئیس جمهور این انتخاب را در چهارچوب وعده‌هایی که به ملت داده انجام دهد.

“امین مجیدی‌فرد” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی علوم باید شخصی دانشگاهی و عالم به علوم روز باشد، اظهارداشت: برای گزینش یک وزیر خوب و کارآمد باید تعامل مثبتی بین دولت و مجلس وجود داشته باشد و رئیس جمهور این انتخاب را در چارچوب وعده‌هایی که به ملت داه انجام دهد. چرا که مردم براساس آن وعده‌ها به رئیس جمهور رای داده‌اند. 

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: این موضوع نیز مد نظر قرار گیرد که رشد علمی هدف والای دانشگاه است و وزیر علوم آینده باید این مسئله را اولویت اصلی خود قرار دهد و بداند دانشگاه محلی است برای تربیت مدیرانی که در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی رشد کرده باشند و نباید رشد دانشجو در دانشگاه کند شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه فضای دانشگاه نباید سیاست‌زده شود، خاطر نشان کرد: با احزاب سیاسی که فضای دانشگاه را سیاست‌زده می‌کنند باید به صورت جدی برخورد شود البته منظور این نیست که دانشگاه نباید سیاسی باشد و این یکی از مواهب نظام جمهوری اسلامی ایران است و جنبش دانشجویی در طول تاریخ معاصر ایران نقش موثری در جریانات سیاسی کشور داشته است اما نباید اجازه داد سیاست‌زدگی اهرمی شود برای اینکه فضای سیاسی دانشگاه بسته شود و از حضور دیدگاه‌های مختلف در دانشگاه جلوگیری شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.