رئیس‌جمهور منتخب پاسخگوی اعتماد مردم باشد

۲۹خردادماه،

مسئول بسیج دانشگاه مازندران گفت: بعد از خلق حماسه سیاسی از سوی ملت، رئیس‌جمهور منتخب باید پاسخگوی اعتماد مردم بوده و شعارهای تبلیغاتی خود را عملی کند.

“مهدی محمدی‌راد” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در انتخابات ۲۴ خرداد حماسه‌سیاسی مورد مطالبه “مقام معظم رهبری” تحقق یافت، اظهار داشت: در آغاز سال، رهبر معظم انقلاب “حماسه‌سیاسی و حماسه‌اقتصادی” را به‌عنوان شعار سال انتخاب کردند و تحقق حماسه‌سیاسی را منوط به حضور گسترده مردم در انتخابات دانستند که به شکرانه خداوند این امر در انتخابات ۲۴ خردادماه به وقوع پیوست.
 
مسئول بسیج دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه ملت شریف ایران دوستدار نظام و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی می باشند، تصریح ‌کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات و سایر عرصه‌های مربوط به نظام بیانگر این امر مهم است که مردم شریف ایران با وجود اعمال تحریم‌های یکجانبه از سوی دشمنان، همیشه در صحنه خواهند بود.

محمدی‌راد با تاکید بر اینکه اخلاق‌مداری از ارکان و محاسن نظام اسلامی است؛ افزود: نامزدهایی که موفق به کسب آراء لازم نشدند باید با دولت جدید همکاری کرده و ضمن تمکین به آراء مردم، قانون‌مداری را مدنظر قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه نامزد پیروز وظایفی در قبال مردم و جامعه دارد، اظهار داشت: رئیس‌جمهور منتخب باید پاسخگوی اعتماد مردم بوده و شعارهای تبلیغاتی خود را عملی سازد.
 
این فعال دانشجویی در پایان با تاکید بر اینکه بهترین راه سپاسگزاری از مردم خدمت صادقانه و بی‌شائبه به آن‌هاست، خاطرنشان‌کرد:  رئیس‌جمهور منتخب‌ با تکیه بر آموزه‌های دینی و حرکت در چارچوب قوانین، خدمت‌گزاری به مردم را سرلوحه اعمال خود قرار دهد و مهم‌ترین دغدغه وی رفع معضلات و مشکلات در ابعاد مختلف باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.