رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد: سازمان لیگ کشتی موافقت نکرد، ماکیان جای اکسیر را بگیرد

۰۶م آذر ،

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: عدم موافقت سازمان لیگ، سبب شد درلیگ برتر کشتی آزاد شرکت نکنیم.

محمود ترابی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به شرکت نکردن اکسیر در لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار کرد: مسوولان اکسیر نامه‎ داده بودند که اگر از مالیات این کارخانه کم شود، در لیگ برتر شرکت می‎کنند که متاسفانه با این کار موافقت نشد.

وی با بیان اینکه قصد داشتیم ماکیان را جایگزین اکسیر کنیم، تصریح کرد:آقای نمازیان سرپرست سازمان لیگ با این کار موافقت نکرد و حتی من خودم شاهد بودم که مدیرعامل شرکت ماکیان شخصاً به نمازیان زنگ زد اما فایده‎ای نداشت.

ترابی سبب عدم موافقت سرپرست سازمان لیگ را این‎گونه بیان کرد: آقای نمازیان گفت قرعه‎کشی انجام شده و حتی یک هفته از مسابقات هم سپری شده که ما گفتیم ماکیان به‎جای اکسیر بیایید و ایشان گفت تیمی دیگر جایگزین اکسیر شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد خاطرنشان کرد: امتیاز لیگ برتری ما محفوظ می‎ماند و می‎توانیم سال بعد در این لیگ شرکت کنیم.

وی همچنین از حضور تیم ماکیان در لیگ برتر کشتی فرنگی خبر داد و افزود: کشتی فرنگی لرستان نسبت به کشتی آزاد بسیار قوی‎تر است و در صحبتی که با مدیران شرکت ماکیان داشته‎ایم به احتمال بسیار این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت می‎کند.

ترابی مدعی شد: اگر فرنکی‎کاران لرستانی جذب تیم ماکیان شوند، حرف‎های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت و سعی می‎کنیم با تیمی خوب در لیگ شرکت کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.