رئیس انجمن مرکز صبا از دلایل حضور خود در کاندیدای شورای شهر گفت

۲۲خردادماه،

“حسین ساری‌” مدیر انجمن انیمیشن‌ مرکز صبا از دلایل حضور خود در کاندیدای شورای شهر تهران سخن گفت.

“حسین ساری‌” مدیر انجمن انیمیشن‌ مرکز صبا، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور خود به عنوان خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور خود به عنوان کاندیدای شورای شهر گفت: یک کلان شهری به مانند تهران که قالب بر ۱۰ میلیون فرد در ان زندگی می‌کنند به تبع دارای نیازهای متعددی است که بخشی از آن نیازها کالبدی و فیزیکی و بخشی فرهنگی و روانی است.
وی افزود:رفاه و آسایش و همچنین آرامش هر دو باید برای مردم دیده و فراهم شود در شورای شهر نیاز است در هر بخش متخصصان وارد عمل شده و ریل‌گذاری را در هر دو جنبه ایجاد کنند.
“ساری‌” ادامه داد: غفلت از هر دو جنبه به طور حتم شهر را با مشکل روبرو خواهد کرد باید برنامه‌ریزی مناسب و نظارت جامع برای آبادانی کشور در نظر گرفته شود.
وی در خصوص دلایل خود برای کاندیدا شدن شورای شهر گفت: با سابقه‌ای که در امور فرهنگی و مدیریتی داشتیم و همچنین با پیشنهاد بعضی از دوستان کاندید شورای شهر شدم.
“ساری‌” در خصوص موفقیت خود در این عرصه بیان کرد: وظیفه‌ی ما عرضه و ارائه برنامه‌هایمان به مردم است و باقی موارد به انتخاب مردم بستگی دارد امیدوارم بنده توفیق حضور در عرصه برای خدمتگزاری به این مردم را داشته باشم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: روز جمعه حماسه بزرگ سیاسی توسط مردم شکل می‌گیرد و حضور مردم مشکلات و خطرات را از سر راه این ملت برخواهد داشت./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.