رئیس انجمن کاراته دانشجویان: برنامه‌های بسیاری برای تقویت کاراته در دانشگاه‌ها دارم

۱۹خردادماه،

رییس انجمن کاراته فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود را گسترش کاراته در دانشگاه‌ها عنوان کرد.

دکتر منصور صاحب‌الزمانی در گفت‌وگو با خبرنگار علم ورزش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از زمان مدیریت دکتر حمیدی و دکتر علیزاده که مسوولیت ریاست انجمن کاراته دانشگاه‌های کشور را برعهده داشتم و تا به امروز که دکتر حمیدی برای دومین بار پست ریاست انجمن را به من واگذار کرده است، همیشه به دنبال آن بودم با رایزنی فدراسیون کاراته و فدراسیون دانشجویان جهان مسیر ورود این رشته را به مسابقات المپیاد دانشجویان هموار کنم. امیدوارم با مسوولیت مهمی که دکتر حمیدی در این دوره به من سپرده است، این مساله واقعیت پیدا کند.

وی با بیان این‌ که در تمام برنامه‌ریزی‌ها و اعزام‌ها با فدراسیون کاراته هماهنگی‌های لازم را انجام خواهیم داد، گفت: برنامه‌های بسیاری برای تقویت این رشته در سطح دانشگاه‌ها دارم که اجرای این برنامه‌ها بستگی به پتانسیل و حمایت فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی و فدراسیون کاراته دارد و این که چقدر من را در این مسیر حمایت کنند.

عضو هیات علمی و رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه شهید باهنر کرمان خاطرنشان کرد: رشته کاراته چون از رشته‌های مدال‌آور در سطح آسیا، جهان و یونیورسیاد است و بحث جنسیت در آن مطرح نیست، از محبوبیت‌ خاصی در بین دانشجویان برخوردار است و این ظرفیت را دارد که ابتدا این رشته وارد المپیک شود و سپس در المپیاد دانشجویان این رشته را مطرح کنیم.

صاحب‌الزمانی در پایان گفت: تمام هم و غم و رویکردم در فدراسیون دانشگاهی به عنوان رییس انجمن کاراته بر این مبنا خواهد بود تا این رشته را ابتدا در سطح دانشگاه‌ها گسترش دهیم و سپس با تربیت و گزینش نیروی خوب دانشگاهی آنها را برای مسابقاتی که در آینده پیش رو خواهیم داشت، آماده کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.