رئیس جمهور: امام عصر(عج)به ملت ایران لطف کرد تا سرباز او باشند

 رییس جمهور با بیان این مطلب که امام عصر(عج)به ملت ایران لطف کرد تا سرباز او باشند گفت:باید ایران اسلامی را به بهترین شکل ممکن بسازیم و نشان دهیم که می‌شود ایران را با توانمندی‌ها، فکر، اندیشه و همت ایرانی ساخت.

 

محمود احمدی‌نژاد در مراسم اجرای خط ‌آهن گرگان به اینچه‌برون این طرح را نشان از استعدادها و توانمندی‌های فنی، علمی و مدیریتی ملت عزیز ایران توصیف کرد و گفت: اینکه در چنین منطقه‌ای با دشواری‌ها و محدودیت‌های زیاد چنین کار بزرگی با این سرعت و کیفیت انجام شود، خود یک کار بزرگ از نظر مدیریتی بوده و گواه مدیریت قوی منسجم و دلسوزانه است.

رییس‌جمهور تصریح کرد: دل‌ها را به سوی آسمان ببرید و توجه کنیم که این همت، انگیزه و روحیه بالا، انقلابی، آرمانی و امید و عشقی که در وجود شما است و توانمندی‌هایی که در اجرای این طرح به منصه ظهور رسید همه لطف خداست و متأثر از روح هستی، حقیقت عالم و امام عصر(عج) است که به ملت ایران لطف کرده تا سرباز او باشند و راه را برای حکومت انسان کامل برای ساختن دنیایی سرشار از عدالت هموار کند.

احمدی‌نژاد از عوامل آغاز ریل‌گذاری این مسیر راه‌آهن خواست تا با یاد و نام امام زمان(عج) و با رمز “یا مهدی(عج)” رسماً عملیات ریل‌گذاری را آغاز کنند.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.