رئیس جمهور: امیرکبیر؛ نماد قهرمانان ملت ایران

۲۰م دیماه ،

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ آقای احمدی نژاد با بیان اینکه ملت ایران امروز در اوج بیداری است و صدها و هزاران امیرکبیر در این سرزمین هر روز می بالند، افزود: آرزوی امیرکبیر برای استقلال و خودکفایی ایران به بار نشسته و خون وی در رگ های این ملت جاری است.

رئیس جمهور گفت: دشمنان ایران امروز در سراشیبی افولند و ملت ایران در مسیر صعود قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز روح جمعی ملت ایران بیدارتر، مستعدتر و شجاع‌تر شده است، افزود: ملت ایران امروز بیشتر از همه مقاطع تاریخی این سرزمین، در تمام صحنه‌ها حضور دارد.

رئیس جمهور گفت: یقین دارم اگر کسی در هر منصبی تصور کند که می‌تواند شرایط دوران امیرکبیر را بر ملت ایران تحمیل کند، حتماً در اشتباه بزرگی است و به زودی به اشتباه خود پی خواهد برد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران بیدار است و همه آلودگی ها را پاک خواهد کرد حتی اگر این آلودگی ها در داخل مردم یا در سیستم حکومتی باشد پاک خواهد شد.

آقای احمدی نژاد گفت: اطمینان می دهم که آن دوران تاریک زمان امیرکبیر هرگز و هرگز در آینده این سرزمین تکرار نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حرکت ملت بزرگ ایران، این کشور و سرزمین را تا اوج قله‌های پیشرفت و عظمت پیش خواهد برد، افزود: درست است که بعضی از مشکلات ازجمله مشکلات اقتصادی وجود دارد و موانعی از داخل و خارج دیده می‌شود، اما اطمینان دارم ملت ایران از این موانع عبور خواهد کرد و آینده متعلق به ملت ایران است.

رئیس جمهور گفت: همه آرزوهای امیرکبیر و قهرمانان و بزرگان این سرزمین در آینده‌ای نزدیک با افتخار محقق خواهد شد.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.