رئیس جمهور تحت تاثیر نزدیکان خود وزیر بهداشت را برکنار کرد

۷ م دیماه ،

حسینی:مجلس قدردان عملکرد خانم وحید دستجردی در دوران وزارت است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:برای همگان آشکار است که رئیس جمهور این تصمیم را تحت فشار بعضی از نزدیکان خود اتخاد کرده است.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، سید‌شریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به برکناری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی رئیس جمهوری، توضیح داد: تغییر در کابینه یکی از اختیارات رئیس جمهور است ولی شرایط زمانی و مکانی و همچنین نحوه عزل وی این طور القا می کند که وزیر بهداشت عملکرد مناسبی نداشته در صورتی که همگان واقف می باشند که وی یکی از توانمندترین وزاری دولت دهم بود.

نماینده مردم اهواز  در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: یکی از دلایل عمده عزل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این بود که کمبود ارز در حوزه دارو را اعلام می‌کرد و از اختصاص ارز به اقلام غیر‌ضروری انتقاد می ‌کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: برای همگان آشکار است که رئیس جمهور این تصمیم را تحت فشار بعضی از نزدیکان خود اتخاد کرده چرا که وی به توانمندی‌های وزیر بهداشت واقف بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیح داد: مجلس از تمام تلاش‌های خالصانه مرضیه وحید‌دستجردی برای حل مشکلات در حوزه بهداشت و درمان و کوشش‌های ایشان در این حوزه قدردانی می‌کند و امیدواریم سرپرست آینده این وزارتخانه بتواند مشابه به وزیر برکنار شده رفتار کند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.