رئیس جمهور خروس جنگی نباشد و دل مردم را با خروس قندی گرم نکند

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
سخنگوی اقتصادی جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه شکل مواجه احمدی نژاد با اقتصاد مانند مدل چاوز است، گفت: استراتژی چاوز این بود که طبقات پایین را مورد حمایت قرار دهد و هر اتفاقی را که برای دیگر اقشار افتاد به گردن دیگران بیاندازد.این مدل چاوز برای اقتصاد ایران فرجام درستی ندارد.

سومین نشست از سلسله نشست‌های سلسله نشست‌های مشق حماسه با محوریت آسیب‌شناسی وضعیت اقتصادی کشور و راه‌های برون‌رفت از آن جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی عصر پنجشنبه در مجتمع سید الشهدا در تهران برگزار شد. مهمترین اظهارات الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این نشست به نقل از مهر در زیر آمده است:

  • گرانی‌ها و مشکلات معیشتی مردم تا شهریور ۹۱ به خاطر عدم اجرای صحیح هدفمندی یارانه‌‌ها بود و پس از آن بحث تحریم‌ها به وجود آمد.
  • باید مردم به لحاظ توانمندی به سطحی برسند با حمایت جزئی دولت خودکفا شده و دیگر به کمک دولت احتیاجی نداشته باشند به طوریکه دولت باید در این زمینه با ارائه یک‌سری الگو‌های صحیح اقتصادی مردم را به لحاظ فنی و علمی توانمند کند.
  • اکنون در میان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مسابقه‌ای برای پرداخت یارانه‌ها شکل گرفته و هر نامزدی مبلغ بیشتری را می‌گوید. البته احمدی نژاد مبلغی را گفته است که کسی نتواند بالاتر ازآن را پیشنهاد دهد.
  • این شکل مواجهه احمدی نژاد با اقتصاد مانند مدل چاوز است. استراتژی چاوز این بود که طبقات پایین را مورد حمایت قرار دهد و هر اتفاقی را که برای دیگر اقشار افتاد به گردن دیگران بیاندازد. این مدل چاوز برای اقتصاد ایران پاسخگو نیست و فرجام درستی ندارد.
  • رییس جمهور خروس جنگی نباشد و دل مردم را با خروس قندی گرم نکند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.