رئیس جمهور وارد رباط کریم و از مترو پرند بازدید کرد

رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستانهای استان تهران وارد شهرستان رباط کریم شد.

رئیس جمهور وارد رباط کریم و از مترو پرند بازدید کرد

به گزارش ممتاز نیوز، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستانهای استان تهران و به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان رباط کریم صبح امروز پنجشنبه با همراهی رئیس دفتر و معاون اجرائی رئیس جمهور و همچنین وزرای نیرو و راه و شهرسازی وارد این شهرستان شد و مورد استقبال مقامات محلی قرار گرفت.

بازدید رئیس‌جمهور از پروژه متروی پرند

سید ابراهیم رئیسی که در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران صبح امروز پنجشنبه به شهرستان رباط کریم سفر کرده است از پروژه در حال احداث متروی پرند بازدید کرد و با توضیحات مدیران این پروژه و مسئولان محلی در جریان آخرین وضعیت احداث این پروژه قرار گرفت.

روند احداث خط متروی پرند از ۱۴ سال پیش آغاز شده و سالهاست مردم این شهر چشم انتظار رسیدن قطار مترو به شهرشان هستند.

این خط مترو از ایستگاه شاهد در خط یک مترو منشعب شده و با طی مسیر ۵۰ کیلومتری با ۵ ایستگاه به شهر پرند می‌رسد. ۳۰ کیلومتر خط اول متروی پرند با ایستگاه‌های شهر آفتاب و فرودگام امام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسیده و ۲۰ کیلومتر پایانی آن در حال احداث است.

رئیس جمهور در جریان بازدید از این پروژه مسئولان را مکلف کرد تا به فوریت بخش باقیمانده این پروژه را تکمیل کنند تا مردم این شهرستان از آن بهره‌مند شوند.

مسئولان این پروژه وعده دادند متروی پرند خرداد ماه سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

بازدید از پروژه‌های در حال احداث، شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار عمومی با مردم از جمله برنامه‌های سفر نیم روزی رئیس جمهور به شهرستان رباط کریم است.

رئیس جمهور پیش از این در قالب بازدید میدانی از شهرستانهای استان تهران به شهرستانهای ورامین، قرچک، پردیس، پیشوا، شهر قدس، ملارد، شهریار، پاکدشت و اسلامشهر سفر کرده بود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.