رئیس جمهور و وزرا در سی و یکمین سفر استانی، امروز به کرمان می‌روند

رئیس جمهور و هیات دولت ، در آخرین سفر استانی عصر امروز پنج‌شنبه وارد کرمان می‌شود.

رئیس جمهور و وزرا در سی و یکمین سفر استانی، امروز به کرمان می‌روند

به گزارش ممتاز نیوز، فداکار استاندار کرمان در برنامه گفتگوی ویژه شبکه کرمان درباره  جزئیات سی‌ویکمین سفر استانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی  گفت: دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم کرمان امروز پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در محل مصلی امام علی (علیه السلام) شهر کرمان برگزار می شود .کرمان مقصد سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

فداکار افزود: رئیس جمهور همچنین  فردا جمعه ۲۱ مرداد  در سفر به  جیرفت ساعت ۱۰ صبح در  مصلای این شهر دیدار مردمی خواهد داشت.

بگفته وی دیدارهای تخصصی رئیس جمهور از جمله نشست بررسی مسائل اقتصادی استان با تاکید بر حوزه معادن  ، دیدار با نخبگان فرهنگی، سیاسی، رسانه‌ای و خانواده شهدا در استان کرمان   وجلسه شورای اداری استان  با حضور وزیران از مهمترین  برنامه‌های سفر دو روزه سید ابراهیم رئیسی به استان کرمان است.

استاندار کرمان ادامه داد: پایان بخش سفر رئیس جمهور به استان کرمان، نشست خبری  و جمع‌بندی و مصوبات سفر عصر جمعه ۲۱ مرداد خواهد بود.

فداکار از تشکیل میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در سفر هیات دولت به استان کرمان خبر داد و گفت: معاونان وزرا در دستگاه‌های مربوط خود حضور می‌یابند و به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر پاسخگوی مراجعات مردمی هستند.

وی اضافه کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱ نیز فعال است و هم استانی‌ها می‌توانند درخواست خود را مطرح  تا  کارشناسان ثبت و پیگیری  کنند.

 استاندار کرمان خاطر نشان کرد: تعدادی از وزیران نیز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های مختلف استان حضور می‌یابند و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مردم در شورای اداری آن شهرستان شرکت کرده و جمع‌بندی آن را خدمت رئیس جمهور ارائه می‌دهند.

فداکار بیان کرد: آب از بزرگترین چالش‌های استان کرمان است و با خط انتقال از خلیج فارس، شرکت‌های بزرگ صنعتی بار خودشان را در حوزه آب از شبکه‌های داخل استان برداشتند.

بگفته وی: طرح‌هایی نیز برای تامین آب استان به ویژه در بخش آشامیدنی دیده شده که در سفر رئیس جمهور به استان مطرح و تامین اعتبار می‌شود.

فداکار  افزود: بیش از ۲۰۰ طرح مهم بررسی و دیده شده  و در حوزه راه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، زیرساخت، دانشگاه‌ و … امید است این اعتبارات به سرعت جذب  و طرحها افتتاح شود.

وی تقویت رابطه دولت و ملت ، حضورمیدانی مسئولان برای تصمیم سازی و ارتباط بیشتر و مصوبات و اعتبارات سفر را از مهمترین اهداف سفر اعلام کرد.

استاندار همچنین در باره مصوبات سفر گفت : از مدت ها قبل از سفر جمع بندی طرحها با محوریت معاونت عمرانی انجام شده  و در چند مرحله با نمایندگان دستگاه های مربوط در سازمان مدیریت تهران و استان و همچنین با حضور اعضای هیئت دولت و معاون اول رئیس جمهور بررسی و ارزیابی شده  که بعنوان مصوبه اعلام می شود.

وی افزود: اعتبارات خوبی برای این طرحها در نظر گرفته شده است و شامل طرحهایی مدتها مانده یا پیشرفت ۵۰ درصد داشته است.

همچنین در گفتگوی تلفنی برنامه گفتگوی ویژه شبکه استانی کرمان  با حجت الاسلام صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور درباره نحوه ارتباط مردم گفت :   ارتباط دوسویه برقرار شده  و برای میزهای خدمت و سامانه ۱۱۱ با همکاری استانداری بیش از ۶۰۰ نفر از نیروهای استان برای مشکلات مردمی پای کارند و این مشکلات را ثبت می کنند.

 حجت الاسلام صالحی افزود : از یکماه قبل نیز ۴۰ مورد از مشکلات کلان استان بررسی شده است .

بگفته وی در خواست های مردمی از روز اول سفر ثبت و با کد رهگیری پیگیری می شود

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.