رئیس دانشگاه آزاد زنجان:استانی شدن هیات‌امنا، حرکت به سمت خرد جمعی است

۲۵ام بهمن ،

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: استانی شدن هیات امنا، حرکت به سمت خرد جمعی است و به دانشگاه‌ها اعتبار داده و از تمرکز گرایی جلوگیری می‌کند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، علیرضا فیروزفر با بیان اینکه حضور علما، اندیشمندان و نخبگان در هیات امنای استانی و استفاده از خرد جمعی و مشاوره با بزرگان، دانشگاه را در مسیر درست قرار می‌دهد، ابراز کرد: هیئت امنای استانی رابط میان دانشگاه و جامعه محسوب می‌شوند و با این دیدگاه می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع کرد و از سویی به تحکیم رابطه بین لایه‌های مختلف جامعه و دانشگاه منجر می‌شود.

وی افزود: تصمیمات هیات امنای استانی با توجه به اقتضائات و نیازهای هر منطقه می‌تواند در زمینه کاربردی کردن علوم و فنون و پژوهش‌ها موثر واقع شود.

فیروزفر در ادامه در مورد شرایط تخفیف‌های شهریه‌ای برای دانشجویان، گفت: تخفیفات شهریه‌ای برای دانشجویان چارچوب خاص خود را دارد که از طرف سازمان ابلاغ می‌شود و مبلغ ناچیزی از تخفیفات شهریه‌ای برای دانشجویان در اختیار واحدها قرار دارد که در اختیار دانشجویان واجد شرایط قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به امکان مدیریت هزینه خوابگاه‌ها، تصریح کرد: هزینه خوابگاه‌ها در مقایسه با شهریه‌ها هزینه چندانی محسوب نمی‌شود و در مقایسه با دانشگاه‌های دیگر بسیار ارزان‌تر است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.