رئیس سبک شیتوریوشوکوکای یونیون: مدافع عنوان قهرمانی هستیم

۲۳اردیبهشت،

در پی برگزاری مسابقات آسیایی سبک شیتوریوشوکوکای یونیون:

رئیس شیتوریوشوکوکای یونیون گفت: در طول سال هایی که این مسابقات برگزار شده قهرمان رقابتها بودیم، امسال نیز از این عنوان دفاع کرده و قهرمان می شویم.

محمد متقیان نژاد رئیس سبک شیتوریوشوکوکای یونیون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هفتمین دوره مسابقات آسیایی سبک شیتوریوشوکوکای یونیون ۵ و ۶ خرداد در کشور سریلانکا برگزار می گردد که به منظور شرکت در این مسابقات ۲ خرداد راهی این کشور می شویم.

وی تصریح کرد: این مسابقات هر سال برگزار می گردد و ما نیز به طور مداوم هر سال در این رقابت ها شرکت می کنیم و با افتخار هر سال قهرمان این مسابقات هستیم.

متقیان نژاد افزود: امسال هم با توکل به خدا تصمیم برای این قهرمانی هر ساله را تکرار کنیم و جایگاه خود را در این سبک و در آسیا محکم تر از قبل کنیم.

وی در خصوص رقبای حاضر در این مسابقات گفت: یکی از قوی ترین رقبای ما در این رقابتها خود کشور میزبان یعنی سریلانکا است که نسبت به کشورهای دیگر قوی تر ظاهر می گردد اما کشورهای هند و مالزی هم پرقدرت می باشند ولی آنچه مسلم است اینکه ما همه شرکت کنندگان را قوی می بینیم و به هیچ کشوری به عنوان زنگ تفریح فکر نمی کینم، این تفکر سبب می گردد که ما رد مصاف با همه شرکت کنندگان قوی عمل کنیم، همین رمز موفقیت و پیروزی ما در طول این سال ها بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بیشترین هدف و قصد ما از حضور در این مسابقات این است که بچه های پایه را قوی کنیم که برای مسابقات بزرگتر بتوانیم از آنها استفاده بهینه را ببریم وقتی پایه قوی می گردد تا بالا قوی می مانیم، اصول کار ما مبتنی بر پشتوانه سازی بوده فرطی سالیانی که بر این منوال حرکت کردیم توانسته ایم تیمی قدرتمند و کارا را تشکیل دهیم.

وی به نحوه مسابقات اشاره کرد و گفت: پیکارها در بخش های کاتا تیمی و انفراید و کویته انفرادی و تیمی برگزار می گردد و ۱۱ کشور هم در این رقابتها شرکت می کنند ما نیز با تیمی قدرتمند در این میدان حاضر می شویم با توجه به اینکه فقط ۳ نفر از بانوان کاراته کار را توانستیم همراه خود ببریم و همین ۳ نفر هم تاثیر خوبی در رنکینگ و مدال آوری ما دارند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.