رئیس ستاد انتخاباتی لنکرانی معرفی شد

۰۵اردیبهشت،

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از انتصاب محسن فروردین به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی لنکرانی خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش امشب در «نشست تخصصی فعالان جبهه پایداری» و معرفی محسن فروردین به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی کامران باقری‌‌لنکرانی که در مسجد امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: جبهه پایداری، لنکرانی را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده، برگزیده و تغییری در آن به وجود نمی‌آورد؛ همچنین وی در دوران سخنگویی جبهه پایداری، گاف سیاسی نداشته است.

وی افزود: لنکرانی در مدت سخنگویی جبهه پایداری بسیار منطقی، مستند و زیبا پیام را رساند و جبهه را با چالش مواجه نکرد که این نشان از هوش سیاسی وی دارد.

روانبخش تصریح کرد: لنکرانی نه تنها تخصص دارد؛ بلکه فوق تخصص است و از ۳۷ سالگی استاد تمامی را داشته و از نخبه‌های کشور محسوب می‌شود. فردی مانند لنکرانی که بتواند یک وزارتخانه را اداره کرده و از شاخص‌های بالایی برخوردار باشد، توان ریاست جمهوری را نیز دارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: لنکرانی چهار سال در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بدون سر و صدا کار کرده است و در دوران وزارت خود شاخص‌های بهداشتی بسیاری شامل افزایش تخت‌های بیمارستانی، افزایش شاخص‌های اورژانس و توسعه بهداشت و درمان دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: باید در شرایط موجود از آرمان‌های انقلاب خوب دفاع کرده و ذره‌ای در مقابل غربی‌ها کوتاه نیاییم.

در ادامه این جلسه، فاطمه آلیا از دیگر اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری بیان داشت: از ویژگی بارز لنکرانی، مدیریت وی در وزارت بهداشت است، به طوری که در سفرهای استانی خود در دولت نهم به اوضاع سیاسی و فرهنگی کشور تسلط کامل دارد و همچنین باید همواره ولایت‌مدار باشیم و از اصولگرایی زاویه نگیریم چرا که از چشم مردم می‌افتیم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.