رئیس شبکه بهداشت شهرستان ریگان معرفی شد

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : فردین حشمتی به عنوان رئیس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان ریگان معرفی شد‌.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس ؛ پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار، معاون دانشگاه علوم پزشکی بم و مسئولان ادارات ریگان، فردین حشمتی به عنوان رئیس تازه شبکه و مرکز بهداشت ریگان معرفی و از خدمات پنجساله منصور جلالی تجلیل شد.

فرماندار ریگان در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شهرستان گفت: در زمینه بهداشتی در‌ شهرستان ریگان اقدامات مؤثری صورت گرفته است، اما در زمینه درمان نیاز به توجه ‌بیشتری دارد‌.

مجید اعتمادی افزود: یکی از ضروریات شهرستان ریگان راه‌اندازی بیمارستان است که می‌طلبد در اسرع وقت نسبت به احداث آن اقدام شود.

وی ادامه داد: ساختمان درمانگاه فوق تخصصی شرق استان کرمان با پیشرفت ۷۰ درصدی در ریگان در حال ساخت است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

*احداث ۳۵ خانه بهداشت در ریگان

رئیس سابق شبکه و مرکز بهداشت شهرستان ریگان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه بهداشتی درمانی در این شهرستان افزود: راه‌اندازی چهار مرکز بهداشتی در‌مانی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

‌منصور جلالی اضافه کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی ریگان‌ یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به ریگان است که با تامین اعتبار کار ساخت آن آغاز می‌شود‌.

جلالی از ساخت ۳۵ خانه بهداشت در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تعداد این خانه‌های بهداشت در این شهرستان به ۴۷ مورد می‌رسد.

در این مراسم فردین حشمتی به عنوان رئیس شبکه و مرکز بهداشت ریگان و منصور جلالی به عنوان رئیس شبکه و مرکز بهداشت فهرج معرفی شدند.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.