رئیس شورای نظامی مخالفان حلب: طرح آتش‌بس شکست خورد/انفجار در دیرالزور

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

با آغاز دومین روز آتش بس در سوریه، رئیس شورای نظامی مخالفان این کشور در حلب اعلام نمود، طرح الابراهیمی شکست خورده و در واقع مرده iبه دنیا آمده است!

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از خبرگزاری فرانسه، عبدالجبار العکیدی، رئیس شورای نظامی مخالفان سوریه در شهر حلب در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام نمود: طرح آتش بسی که اخضر الابراهیمی، فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب ارائه نموده است از همان ابتدا مرده iبه دنیا آمد.

وی تاکید نمود: طرح آتش بس الابراهیمی تنها یک روز پس از گذشت اعلام آن شکست خورد.

العکیدی در ادامه گفت: آتش بس دروغ است، چطور ممکن است نظام سوریه iبه طرح آتش بس احترام بگذارد و این شکستی برای الابراهیمی محسوب می‌شود که طرحش از همان ابتدا مرده iبه دنیا آمد.

تلویزیون سوریه نیز در خبری سریع اعلام نمود که صبح امروز یک خودرو بمب گذاری شده در مقابل یک کلیسا در شهر دیر الزور منفجر شده است.

هنوز منابع سوری از تعداد تلفات و زخمی‌های احتمالی این حمله تروریستی خبری منتشر نکرده‌اند اما این انفجار ظاهرا تنها خسارات مادی داشته است.

از سوی دیگر، مخالفان سوریه نیز اعلام نمودند: در دومین روز اعلام آتش بس در سوریه ۱۲ تن از مردم این کشور در مناطق مختلف سوریه کشته شدند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.