رئیس فدراسیون هندبال: برای موفقیت هندبال باید یک صدا باشیم

جلال کوزه‌گری گفت: برای موفقیت هندبال باید ناکامی‌ها را فراموش کرد و یک صدا عمل کرد.

  جلال کوزه‌گری، رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه در مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان سال جاری نتایج خوبی نگرفتیم و عملکرد مطلوبی نداشتیم برای اینکه در آینده موفق عمل کنیم باید این ناکامی‌ها را فراموش کرد و با یک صدا بودن در جهت موفقیت هندبال گام برداشت.
وی تصریح کرد: اگر در مسابقه‌ای افتخاری کسب می‌شود آن برای همه است و بازیکنان و مربیان و داوران و کادر فنی تیم‌های سراسر کشور سهیم هستند پس زمانی که مشکلی پیش می‌آید نباید تقصیر را به گردن فدراسیون انداخت.
کوزه‌گری در ادامه گفت: برای اینکه در عرصه‌های بین المللی بهتر ظاهر شویم همه باید دست به دست هم دهیم و تجربیات خود را در اختیار هندبال کشورمان قرار دهیم.
وی اشاره کرد: برای بررسی علل و عوامل ناکامی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان روز پنج شنبه ۱۳ مهر جلسه خواهیم داشت تا این موضوع کارشناسی شود.
کوزه‌گری گفت: در این نشست مربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، مسئولین کمیته‌های فدراسیون و تعدادی از پیشکسوتان و کارشناسان هندبال حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: اگر در این جلسه به نتایج مطلوب نرسیم به احتمال زیاد جلسات بعدی نیز خواهد بود تا دلیل ناکامی‌ها مشخص شود و اینکه کجای کار مشکل دارد.وی در خصوص حضور لژیونرها در کشورهای خارجی گفت: شاید در هندبال کم و کاستی‌هایی نیز وجود داشته باشد اما با این حال پیشرفت‌هایی هم داشتیم و باعث شده است تا لژیونرهای ایرانی در کشورهای خارجی توپ بزنند.کوزه‌گری گفت: هم اکنون ایمان جمالی در مجارستان و در لیگ معتبر این کشور بازی می‌کند، الله کرم استکی به قطر اعزام خواهد شد و دو، سه بازیکن هم در باشگاه‌های عراق حضور دارند این موضوع نشان می‌دهد که هندبالیست‌های ایرانی از قابلیت‌های خوبی برخوردارند و توانایی لازم جهت حضور در عرصه‌های بین  المللی را نیز دارند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این حضورها می‌تواند هندبال کشورمان را به دنیا بیشتر معرفی کند و آنها از استعدادها و ظرفیت‌های ما  اطلاعاتی کافی پیدا کنند و برخی اوقات نیز از بازیکنان ایرانی در تیم‌های خود استفاده کنند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.