رئیس مجلس در جمع ملی پوشان فوتبال و فوتسال: دشمنان دنبال منزوی کردن ایرانند ؛ بدرخشید و یک ملت را سرافراز کنید

به گزارش خبرآنلاین ؛ دکتر علی لاریجانی ، رئیس مجلس شورای اسلامی ، در جمع ملی پوشان فوتسال ایران که تنها ۱۰ روز دیگر عازم جام جهانی هستند ، گفت:« درحالی که دشمنان دنبال منزوی کردن ایران عزیز و تحقیر توانایی های کشورمان هستند ، شما با درخشش و نتایج خوب تان می توانید باعث سرافرازی ملت ایران شوید.»

رئیس مجلس که بعد از سخنانش در جمع اعضای تیم ملی فوتسال از صانعی و بازیکنانش ، پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی را به یادگار گرفت ، لحظاتی بعد در جمع فوتبالیست ها حاضر شد و در همان شروع تمرین ، بازیکنان تیم کارلوس کروش دور او حلقه زدند تا رئیس مجلس باری دیگر حرف هایش در جمع فوتسالیست ها را تکرار کند ادامه دهد:« هدفم از حضور در جمع شما عزیزان ، عرض خسته نباشید است. در شرایطی که دشمنان دنبالبه انزوا کشاندن تحقیر توانمندی های ایران هستند ، حضور موفق شما می تواند یک برگ برنده باشد. شما برای یک ملت تلاش می کنید. امیدوارم ایران را با نتایج تان سربلند کنید. »

او سپس درباره رسانه ها هم گفت:« اگر رسانه ها انتقادی هم می کنند ، هدف شان کمک به تیم ملی است و همه در کنارتان هستند تا شما موفق باشید.»

رئیس مجلس بعد از گرفتن عکس یادگاری با ملی پوشان ، روی نیمکت کمپ نشست و تمرین تیم ملی را نظاره کرد. هدیه علی لاریجانی برای ملی پوشان یک جلد قرآن بود به هر یک از آنها اهدا شد.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.