رئیس مجلس: همه با اطاعت از فرمایشات رهبری، موضوع معیشت مردم و اقتصاد کشور را حل کنیم/ دعوت به حضور در راهپیمایی۲۲بهمن

۱۹ام بهمن ،

رئیس مجلس در گفت وگو با خانه ملت با بیان اینکه تاثیرات مستمر انقلاب ایران در حال افزایش است، تصریح کرد:‌ تحولات دو سال اخیر در کشورهای مختلف تا حدود بسیاری متاثر از موج بیداری اسلامی است که ملت ایران در منطقه آن را به وجود آوردند. سال ۵۷ که انقلاب اسلامی ایران هنوز پیروز نشده و نهضت در حال ادامه بود.

گزیده سخنان وی از این قرار است:

·         تاثیرات انقلاب اسلامی را می‌توان در منطقه به وضوح دید. بیداری ملت ایران در منطقه به نقطه‌ای رسیده که آثار آن را در مصر، لیبی، بحرین، یمن و چند کشور دیگر می‌توان ملاحظه کرد و انقلاب ایران هر روز رو به پیش است.

·         ملت ایران بسیار هوشیار می باشند. در شرایط کنونی که دشمن به دنبال هدف گذاری بر اقتصاد کشور و معیشت مردم است، آنها با حضور دوباره خود در صحنه، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

·         ماجراجویی غرب در ایران دارای دو بُعد است. غرب سعی دارد از طریق مذاکره و اعمال فشار و تحریم‌های بیشتر ماجراجویی خود را در خارج از ایران کامل کند. ماجراجویی غرب در داخل با مسئله‌سازی سیاسی با پمپاژ حرف‌های وسوسه‌انگیز است که تلاش دارد اراده مقاومت مردمی را در داخل کشور کاهش دهد.

·         در حل مسائل کشوری باید مدبرانه برخورد شود.مصاف غرب با ایران، امروز در مسائل اقتصادی است که لازمه گذار از این وضعیت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان پیشوای ملت ایران که در گردنه‌های سخت، ملت را به سلامت عبور داده‌اند، است.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.