رئیس و اعضای هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهوری در احکام جداگانه ای رئیس و ۴ عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی را به مدت سه سال منصوب کرد.

بر این اساس دکتر حمیدرضا رازقی به عنوان عضو و رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد.
 

در متن احکام محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور آمده است: ” جناب آقای دکتر حمیدرضا رازقی؛
به استناد ماده ۱۰ و ۱۲ اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی و با توجه به مصوبه مورخه ۲/۵/۹۱ هیات امنا و با عنایت به تعهد و توانمندی و تجربیات ارزشمند، به موجب این حکم جنابعالی به مدت ۳ سال به عنوان «عضو و رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.
 

امیدوارم با راه‌اندازی صندوق، در جهت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و نتایج حاصل از تحقیقات و اختراعات از طریق ارائه کمک، خدمات مالی، تسهیلاتی و سرمایه‌گذاری و سایر موارد پیش‌بینی شده در اساسنامه به فعالیت‌ها و شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان تلاش نمایید”.


در این احکام همچنین رئیس‌جمهور سید میعاد صالحی، دکتر آریا الستی، دکتر علی عبدالعالی و دکتر عباس صاحبقدم لطفی را به عنوان اعضای هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.
 

در احکام این افراد آمده است:” به استناد ماده ۱۰ اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی و با توجه به مصوبه مورخه ۲/۵/۹۱ هیات امنا و با عنایت به تعهد و توانمندی و تجربیات ارزشمند، به موجب این حکم جنابعالی به مدت ۳ سال به عنوان «عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.
 

امیدوارم با راه‌اندازی صندوق، در جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان و تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و نتایج حاصل از تحقیقات و اختراعات از طریق ارائه کمک، خدمات مالی، تسهیلاتی و سرمایه‌گذاری و سایر موارد پیش‌بینی شده در اساسنامه به فعالیت‌ها و شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان تلاش نمایید.”

 

به گزارش مهر، پیش از این نیز محمدرضا شمس اردکانی، علی خیرالدین و محمد اسماعیل همدانی گلشنی از سوی رئیس‌جمهور به عنوان اشخاص حقیقی عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی شده بودند.


صندوق نوآوری و شکوفایی که اساسنامه آن در اردیبهشت سال جاری به تایید شورای نگهبان رسیده بود، به استناد ماده ۵ قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری و اختراعات، تشکیل شده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.