رئیس کمیسیون صنایع:در برابر هجمه اقتصادی دشمن باید با قدرت ایستاد

۱۳م آذر ،

رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور باید در برابر هجمه اقتصادی دشمن با قدرت بایستد، گفت: غرب پایه‌های اقتصادی کشور را هدف قرار داده و نباید این موضوع فراموش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، “رضا رحمانی” ظهر امروز در نشست مشترک اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با صنعتگران استان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در حال حاضر در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم وعبور از این مرحله نیاز به همدلی و برنامه‌ریزی دقیق دارد.

وی حمایت از تولید ملی را در مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمن تنها راهکار دانست و افزود: تدوین طرح حمایت از تولید ملی در مجلس در همین راستا از سوی نمایندگان مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه در طرح حمایت از تولید ملی مشکلاتی که از سوی صنعتگران مطرح می‌شود مورد توجه قرار گرفته است، ابراز کرد: در زمان جنگ همه با یکدلی مشکلات را پشت سر گذاشتیم، این روند در شرایط فعلی کشور نیز باید به وجود آید تا به سلامت از این مرحله بگذریم.

وی با تاکید بر همسویی دولت و مجلس در حمایت از تولید ملی، خاطرنشان کرد: رسالت این دو قوه یک چیز است و برنامه‌ریزی‌ها نیز در این راستا صورت می‌گیرد.

رحمانی همچنین در بخش دیگری با اشاره به اینکه کالای مورد نیاز مردم باید به مقدار کافی در دسترس باشد، گفت: متاسفانه یکی از مواردی که در حال حاضر از سوی صنعتگران مطرح می‌شود در رابطه با عدم پرداخت سهم صنعت از هدفمند کردن یارانه‌هاست که دولت باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

وی ادامه داد: پس از گذشت دو سال سهم بخش صنعت پرداخت نشده است و تاکید داریم باید سهم تولید هرچه سریعتر پرداخت شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.