رائول: بارسا می‌خواست مرا بخرد

۳۱اردیبهشت،

رائول گونزالس در گفت‌و‌گویی با مجله «ورلد ساکر» فاش کرد که بارسلونا تلاش کرده بود زمانی که وی بازیکن رئال بوده، او را جذب کند.

به گزارش فارس، وی در این باره اظهار داشت: بارسلونا ۲ بار قصد داشت مرا جذب کند اما من به عنوان یک هوادار رئال مادرید هرگز نمی‌توانم آنجا بازی کنم. مادرید شهر من است. من در این شهر متولد شده‌ام. خانواده من، برادر، خواهرم و دوستانم در مادرید می باشند.

رائول که برای باشگاه السد قطر بازی می‌کند، ادامه داد: ۳ بار پیشنهادات بزرگی از یوونتوس به من شد اما چون نمی‌خواستم به تورین بروم، آنها را نپذیرفتم.

اسطوره سابق رئال مادرید همچنین دربارهٔ خروج خود از باشگاهی که واقعاً به آن عشق می‌ورزید، صحبت کرد و گفت: نیاز به یک تغییر داشتم؛ یک ماجراجویی جدید. ماه‌ها پیش از آنکه باشگاه با مورینیو به توافق برسد، تصمیم گرفتم تیم را ترک کنم. البته من با او صحبت کردم؛ او خیلی خوب با من رفتار کرد.

شماره ۷ سابق اسپانیا و رئال مادرید دربارهٔ خروج پر سر و صدای خود از تیم ملی اسپانیا در زمان سرمربیگری آراگونس خاطرنشان کرد: او تصمیم گرفت مرا انتخاب نکند. اینگونه بود که دیگر در تیم ملی حضور نیافتم. در آن زمان بازیکنان بسیار خوب زیادی وجود داشتند. ۱۰ سال عالی با تیم ملی اسپانیا داشتم و اکنون خوشحالم که تیم کار بسیار خوبی انجام داد. افتخاراتی که آنها به دست آوردند، باور کردنی نیست. امیدوارم اسپانیا در برزیل قهرمان جام جهانی شود تا اتفاقی تاریخی رخ دهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.