رابطه با آمریکا از پایه غلط است

۲۸م آذر ،

سخنگوی کمسیون امنیت ملی مجلس در مجلس شورای اسلامی گفت: اهدافی که آمریکا در طرح مذاکره با ایران دنبال می‌کند همان سناریو سیاست‌های دوگانه‌ای است که همواره از سوی سران این کشور در قبال جمهوری اسلامی ایران در جریان بوده است لذا برقراری مذاکره با این کشور امکان ندارد.

سید حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، دربارهٔ اظهارات اخیر مقامات کاخ سفید مبنی بر مذاکره با ایران در طی ماههای اخیر گفت: تصور می‌کنم اهدافی که آمریکا درطرح مذاکره با ایران دنبال می‌کند همان سناریو سیاست‌های دوگانه‌ای است که همواره از سوی سران این کشور در قبال جمهوری اسلامی ایران در جریان بوده است لذا برقراری مذاکره با این کشور امکان ندارد.

سخنگوی کمسیون امنیت ملی مجلس افزود: آمریکا و شخصی مثل اوباما و هیلاری کلینتون چگونه دم از مذاکره با ایران می‌زند در حالی که پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تحریم‌ها علیه ایران را تمدید می‌کنند؟

نقوی‌حسینی تصریح کرد: در شرایط فعلی به طور حتم برقراری رابطه با آمریکا ممکن نخواهد بود زیرا ما شاهد هستیم که مقامات این کشور نه تنها از در مذاکره با ایران وارد عمل نمی‌شوند بلکه اقدامات کارشکنانه خود را همچنان ادامه می‌دهند لذا برقراری رابطه با آمریکا و طرح موضوعاتی چون مذاکره از سوی مقامات این کشور از پایه غلط است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.