رابطه جنجالی تنیس باز زن قهرمان المپیک با مربی اش + عکس

سرنا ویلیامز قبلا با یک ستاره هالیوودی به نام جک لانگ رابطه داشت و بعد از او مدت دو سال با یک رپر معروف رابطه داشته است که در سال ۲۰۱۰ این رابطه پایان یافته است.
ممتازنیوز : سرنا ویلیامز تنیسور مشهور و ۳۰ ساله امریکایی این روزها حواشی زیادی اطراف خود بوجود آورده است.سرنا” اخیرا در سفرهای اروپایی اش در کنار مربی تنیس فرانسوی اش دیده میشود و به نظر میرسد که این رابطه خیلی بیش از یک رابطه مربی وشاگردی در عالم ورزش است. او این روزها به همراه پاتریک فرانسوی در ایتالیاست و در حالیکه به فروشگاههای معروف این کشور برای خرید سر زده است توسط دوربین عکاسان شکار شده.

عکس

گفته میشود اگرچه این بانوی ورزشکار اندامی عضله ای و قوی دارد اما آقای “پاتریک” تمام وسایل خریداری شده او را حمل کرده و اجازه نداده او چیزی با خود داشته باشد. به نظر میرسد این زوج ورزشکار خیلی برازنده هم هستند و از اینکه با هم رابطه دارند خوشحال به نظر میرسند. سرنا امسال سال ورزشی موفقی را پشت سر گذاشته است او قهرمان المپیک و جام ویمبلدون و رقابتهای جهانی امریکا در دو رشته انفرادی و دو نفره است .

او به همراه خواهرش ونوس در رشته تنیس دو نفره کار میکندگفته میشود رابطه او و پاتریک از رقابتهای امریکا و زمانیکه او مربی اش بود آغاز شده است و برای اولین بار در جنوب فرانسه با هم دیده شدند. سرنا ویلیامز قبلا با یک ستاره هالیوودی به نام جک لانگ رابطه داشت و بعد از او مدت دو سال با یک رپر معروف رابطه داشته است که در سال ۲۰۱۰ این رابطه پایان یافته است.

عکس

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۱۲ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, تنیس, جنجال رابطه جدید قهرمان تنیس, جنجال رابطه جدید قهرمان تنیس زنان دنیا, سرنا ویلیامز


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.