رابطه عاشقانه و ازدواج زن ۱۰۶ساله با پیرمرد ۶۶ ساله!! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از رونامه ایران: زن ۱۰۶ ساله برزیلی که دلبسته مرد ۶۶ ساله‌ای شده بود، با وجود مخالفت پزشکان، پای سفره عقد نشسته است و پیرترین عروس جهان شده است.
«ولادمیرا رودریگس دی اولیویرا» که به دلیل کهولت سن و بیماری در خانه سالمندان زندگی می‌کند و قادر به انجام کارهایش بدون کمک دیگران نیست، از سه سال قبل با «آپارسیدو دیاس جاکوب» ۶۶ ساله آشنا شده است و هر دو در یک نگاه عاشق هم شدند. البته داماد ۶۶ ساله نیز مشکلات جسمی دارد اما با وجود همه این مشکلات آنها عاشق یکدیگر شده و از همان روزهای اول آشنایی تصمیم به ازدواج گرفتند، اما پزشکان بواسطه مشکلات جسمانی و خطرناک بودن هیجان برای هر دونفر، این ازدواج را سه سالی به تأخیر انداختند اما دیگر صبر عروس و داماد به سر آمد و آنها اعلام کردند با وجود همه مشکلات قصد دارند ازدواج بکنند.
به این ترتیب مراسم نامزدی این زوج با حضورچند تن ازاعضای خانواده هایشان و ساکنان خانه سالمندان و چندین نیکوکار برزیلی برگزار شد و عروس و داماد در حالی که هیجان زده و خوشحال بودند حلقه عروسی رد و بدل کردند. پس از پایان مراسم ،عروس ۱۰۶ ساله که تور عروسی نیز بر سرانداخته بود گفت: «من آنقدر جاکوب را دوست دارم که اگر او بمیرد من هم خواهم مرد.»
جاکوب ۶۶ ساله نیز با احساس فراوان درباره عروس خانم گفته است: «من از همان لحظه‌ای که والدا را دیدم عاشق‌اش شدم. درست است او کمی از من مسن‌تر میباشد اما برای من اهمیت ندارد. دیدن او مرا شاد می‌کند و از این ازدواج بسیار خوشحالم.»

رابطه عاشقانه و ازدواج زن 106ساله با پیرمرد 66 ساله!! +عکس

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.