رابطه ی جنسی نامطلوب را چطور مدیریت کنیم؟

۱۱م دیماه ،
ممتاز نیوز: محققان معتقدند روابط جنسی که در فیلم های مبتذل نمایش داده می گردد سبب شده است که مردم فکر کنند اگر رابطه ی جنسی آن ها به آن صورت ایده ال که در فیلم ها نمایش داده می گردد، نباشد مشکلی در آن ها یا همسر آن ها وجود دارد.
به گزارش ممتاز نیوز  رابطه ی جنسی در زندگی واقعی چنان ایده ال نیست و لزوما با رسیدن به اوج لذت جنسی/ ارگاسم پایان نمی یابد. این رابطه گاهی تنها می تواند رابطه ی عمیق عاطفی بین زوجین باشد. مهم نیست که وضعیت رابطه ی جنسی شما چقدر نامطلوب است، اما می تواند بهتر شود.
کارشناسان می گویند که کلید حل این مشکل این است که شما دقیقا بدانید که چه می خواهید.

آنچه را که به دنبال آن میباشید در رختخواب به دست آورید

شما رابطه جنسی بیشتری می خواهید و همسرتان دوست ندارد.! همسرتان روزی دوبار رابطه ی جنسی را خواهان است و شما بیش از سه بار در هفته نمی توانید این رابطه را برقرار کنید !
حتی اگر هر چیز دیگری در رابطه درست باشد، سبک ها ی جنسی همیشه با هم خوانا نیستند. این به ویژه در مورد زوج های جوان که به تازگی ازدواج کرده اند ملاحظه می گردد.
انرژی ای در یک رابطه ی تازه وجود دارد که بسیار مثبت است و آن هیجان و اشتیاق موجود در دو طرف است. اما مسائل مربوط به رابطه ی جنسی ممکن است به سبب هماهنگ نبودن دو طرف باهم کمی برای آن ها ناخوشایند باشد. حتی زوج هایی که مدت زمان طولانی است که ازدواج کرده اند، ممکن است در رختخواب با هم مشکل داشته باشند.
ما به راحتی می توانیم به همسرمان بگوییم که دوست داریم چه تیشرتی بپوشد یا برای شام چه غذایی درست کند اما نمی توانیم به راحتی در مورد رابطه ی جنسی صحبت کنیم و شرم و حیا این اجازه را به ما نمی دهد.
اغلب اشخاص درمورد صحبت کردن دربارهٔ ی رابطه ی جنسی بسیار حساسند. آن ها می ترسند که به احساسات همسرشان آسیب بزنند بنابراین به همسرشان نمی گویند که چه چیزی دوست دارند و چه چیزی دوست ندارند. شما در رابطه ی جنسی آنچه را که دوست دارید، هرگز به دست نخواهید آورد مگر اینکه آن را بخواهید.
اینکه بیان این خواسته ها را چگونه آغاز کنید بسیار مهم است به طور مثال با جمله ی خود را اینگونه آغاز کنید که” من بیشتر دوست خواهم داشت اگر ما…”  یا ” می تونیم این رو امتحان کنیم؟” در این صورت شما احساس بدی در همسرتان به وجود نیاورده اید و مراقب احساسات او بوده اید. می توانید این صحبت ها را در رختخواب یا سر میز شام داشته باشید.
به گزارش ممتاز نیوز قبل از اینکه به او بگویید که از او چه می خواهید لازم است خودتان بدانید که چه می خواهید و برای این کار باید بدن خود را خوب بشناسید.

اگر با هم صحبت کرده و باز هم به نتیجه ی مطلوب نرسیدید چه باید بکنید؟

در این صورت بهتر است با هم تجربه کنید. سعی کنید بدن هم دیگر را خوب بشناسید. با هم کتاب بخوانید و فیلم های آموزشی ببینید. در این موارد گاهی مشکل فیزیولوژیکی است و گاهی هم به سبب استرس های ناشی از شغل شما و … است.
اگر دچار مشکل در رابطه ی جنسی میباشید به شدت از فریفتن همسر خود و تظاهر به ارضا شدن و رضایت از رابطه بپرهیزید. همسر شما بالاخره متوجه این مشکل خواهد شد و شما نمی توانید خود و او را فریب دهید.
آیا وجود مشکل در رابطه ی جنسی ممکن است به پایان رابطه و جدا شدن زوجین از همدیگر بیانجامد؟ بله ممکن است این اتفاق بیفتد.
شما ممکن است شخصی را واقعا دوست داشته باشید اما رابطه ی جنسی شما با او از یک حدی بهتر نشود. باید تصمیم بگیرید که آیا با وجود این مشکل می تواند به زندگی با او ادامه دهید یا نه. یا باید بپذیرید که رابطه ی جنسی شما هرگز آنچنان مطلوب و مهیج نخواهد بود یا اینکه مجبور میباشید که رابطه را پایان دهید.
اگر شما هر دو به لحاظ عاطفی و جسمی سالم باشید باید بتوانید این رابطه را بهبود بخشید و خوب مدیریت کنید. باید تمرین کنید و هرچقدر که نیاز است در رابطه با آن صحبت کنید.
بهتر است در این مواقع از یک مشاور خانواده و یا پزشک معتمد و متخصص در این زمینه راهنمایی بخواهید.

    

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.