رابطه ی نازنین بنیادی با تام کروز افشا شد (عکس)

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتازنیوز

خود کلیسای ساینتولوژی مرا به عنوان همسر تام کروز معرفی کرد که این نیز غوغا به پا کرد. این حرفی است که “نازنین بنیادی” بازیگر ایرانی تبار مقیم انگلستان درباره رابطه کوتاه مدتش با “تام کروز” گفته است.”نازنین بنیادی” بازیگر نقش مکمل زن سریال تلویزیونی «میهن» (Homeland) که از اعضای سابق کلیسای ساینتولوژی نیز است ، اعلام کرده که از سوی کلیسای ساینتولوژی به عنوان همسر ساینتولوژیست تام کروز انتخاب شده بود.نازنین بنیادی  ۳۱ ساله که در سریال “میهن” نقش “فرا شرازی” یک جاسوس CIA را بازی کرده ،‌یکی از دهها زن عضو کلیسای ساینتولوژی است که برای پیدا کردن همسر مناسب دست به دامن این کلیسا شده بود. او چند سال قبل با مراجعه به کلیسای ساینتولوژی از مقامات آن خواست که همسری مناسب برای او پیدا کنند.

رابطه ی نازنین بنیادی با تام کروز افشا شد (عکس)


به همین منظور او تمامی رابطه های خود را کنار گذاشته و منتظر پاسخ کلیسا بود. کلیسای سانتیولوژی با بررسی شرایط مختلف «بنیادی» و گزینشهای عجیبی، او را به عنوان همسر «تام کروز»‌معرفی کرد. باتاثیر گذاری کلیسای ساینتولوژی، او در سال ۲۰۰۴ رابطه ای کوتاه مدت (۲ ماه) را با «تام کروز» آغاز کرد اما این رابطه از طرف ” تام کروز” به هم خورد. با این ادعا که او همسری همانند “نیکل کیدمن” می خواهد و بنیادی با اندام کوچک همسر ایدآل او نیست. یکی دیگر از دلایل جدایی «کروز» از «بنیادی» اعطای مدال شجاعت کلیسا به «تام کروز» بود که چندان هم اسباب خوشحالی بنیادی را به دنبال نداشته است.

رابطه ی نازنین بنیادی با تام کروز افشا شد (عکس)


با جدا شدن آنها ، کلیسا طی فراخوانی از آنها خواست که این رابطه را پنهان نگه دارند ولی «بنیادی» رابطه اش با «کروز»‌را به یکی از دوستانش لو می دهد و در نهایت کلیسا با جریمه های عجیبی مانند شستن سرویس های بهداشتی با مسواک درصدد تنبیه او بر می آید. هر چند مقامات کلیسای ساینتولوژی اعلام کرده اند که جریمه ای در کار نبوده ولی بنیادی در سال ۲۰۱۲ با انتشار کلیپی ضد ساینتولوژی در یوتویوب رسما از این کلیسا خارج شد. «بنیادی»‌ از بازیگران ایرانی تبار تلویزیون است که بازی در مجموعه های معروف «چطور با مادرتان آشنا شدم» ، «۲۴» و «آناتومی گری» را در کارنامه دارد.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.