رادیو خوزستان ۲۴ ساعته شد

جام جم آنلاین: همزمان با افتتاح استودیوی مجازی و رونمایی از مجموعه نماهنگ زرستان با حضور دکتر طهماسبی، صدای مرکز خوزستان که تاکنون ۱۶ ساعته بود ۲۴ ساعته شد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکزخوزستان مراسم افتتاح نخستین استودیوی مستقل مجازی کشوردرمرکز خوزستان با حضور کیومرث طهماسبی معاون امور استان ها، ومسئولین استانی، معاونین، مدیران و همکاران مرکز برگزارشد.

در این مراسم معاون امور استان ها بکارگیری فناوری های جدید در مراکز را بسیار ارزشمند و مهم خواند و گفت: استفاده از فناوری های جدید علاوه بر پاسخ به انتظارات مخاطبان، تولید تصاویر و کار حرفه ای تر را محقق می کند.

حیدری مدیر کل مرکز خوزستان با اشاره به اینکه  این استودیو به منظور بکارگیری فناوری های نوین روز دنیا در زمینه آی تی می باشد، گفت: استودیوی مجازی این فرصت را به برنامه سازان می دهد تا در محیط نرم افزاری ،در طراحی دکور، تصویر برداری و حرکت ها و با ترکیبی از دوربین های واقعی و مجازی با قابلیت های بسیار بالا در کنار سایر تجهیزات استودیویی استفاده کنند.

وی همچنین با بیان اینکه عصر، عصر رقابت رسانه ای است و باید هم گام با تکنولوژی جدید حرکت کرد مزایای استفاده از استودیوی مجازی را کاهش نیروی انسانی، افزایش کیفیت برنامه سازی، بهره وری ، تنوع و کاهش هزینه ها دانست .

در ادامه این مراسم از مجموعه نماهنگ مستند زرستان تولید صدا وسیمای مرکز خوزستان نیز رونمایی شد. گفتنی است این مجموعه ۲۰ نماهنگی شامل گلچینی از کار و تلاش، فرهنگ، آداب و رسوم، وحدت و همدلی مردم شهرهای مختلف استان خوزستان در قالب موسیقی و تصویر های کوتاه می باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. احمد عسکری:

    سلام خدا قوت
    شنونده پروپاقرص شما هستم .بیشتر از همه طلوع صبح و صدای پای کارون
    خواش میکنم از اشعار و دکلمه های خانم فریبا زنگنه از هفتکل بیشتر در برنامه هاتون استفاده کنید هم صدای زیبا و دلنشینی دارند و هم اشعارشون از نظر بار مهتوایی قابل تحسین هستند .
    احمد عسکری استان چهارمحال بختیاری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.