رادیو قرآن در برنامه “کارو برکت” به تبیین قرآنی کارو تلاش می‌پردازد

۰۸م آذر ،

برنامه رادیویی “کاروبرکت” با توجه به شعار سال در پی نامگذاری آگاهانه مقام معظم رهبری باعنوان تولید ملی، حمایت از کاروسرمایه ایرانی برروی آنتن شبکه رادیویی قرآن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ برنامه “کاروبرکت” کاری از گروه  قرآن و اطلاع رسانی و امورمجازی رادیو قرآن است که  مریم کلانتری سردبیری و  سیدنورالدین سجادی تهیه کنندگی آن را برعهده دارند.
مریم کلانتری سردبیر این برنامه در توضیح  ضرورت و اهمیت تولید برنامه “کار و برکت” گفت: رادیو قرآن براساس نامگذاری سال با تدبیر مقام معظم رهبری از سال قبل برنامه “منهاج” را برای شنوندگان پخش می کرد که در نیمه اول سال۹۱نیز این برنامه برروی آنتن رادیو قرآن بود و برنامه “کاروبرکت” جایگزین برنامه “منهاج ” شده است تا در ادامه مباحث مطرح شده در آن برنامه  اقتصاد اسلامی و اخلاق کسب و کار برپایه تعلیم اسلامی را تبیین کند.
وی ادامه داد:  از اهداف مهم برنامه “کاروبرکت” بیان  اصالت کاروتلاش از دیدگاه قرآن کریم است که در کنار آن اصل کاروتلاش در راه خدا و رفاه خانواده وپرهیز از اسراف کاری و توجه به میانه روی به عنوان جهاد در راه خدا مورد بررسی قرار می گیرد.
کلانتری  با اشاره به  رسالت رادیو قرآن در تبیین امورمرتبط به قرآن و جاری سازی  مفاهیم قرآنی در زندگی اشخاص گفت: در این برنامه سعی شده است اطلاع رسانی موثر دربارهٔ کسب حرام و آثار وضعی لقمه حرام در زندگی دنیوی و اخروی مورد توجه قرار گیرد .
سردبیر برنامه “کاروبرکت” افزود: تشریح اجر و قدرکارآفرینی  و گفتگو با کارآفرینان موفق کشورمان, بررسی  اهمیت استفاده از کالای داخلی در رونق اقتصادی و تقبیح مصرف کالای خارجی و آثار آن در فرهنگ، وضعیت شغلی و نوع زندگی اشخاص از دیگر بخش های این برنامه است.
مریم کلانتری  بیان داشت: اسماعیل عاکفی در بخش کارشناسی قرآنی و بیژن عبدی در بخش کارشناسی  اقتصادی  همراه با این برنامه می باشند تا به بسط و شرح  کار و تلاش  بر اساس مبانی قرآنی و سیره عملی ائمه معصومین(علیهم السلام) بپردازند.
گفتنی است؛ برنامه “کاروبرکت”به سردبیری مریم کلانتری، تهیه‌کنندگی  سیدنورالدین سجادی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۴:۱۵ به مدت ۱۵ دقیقه از شبکه رادیویی قرآن بر روی آنتن می‌رود./ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.