رادیو معارف، منبع انحصاری معارف دینی و اسلامی

رادیو معارف، منبع انحصاری معارف دینی و اسلامی

جام جم آنلاین: شبکه رادیویی معارف منبع انحصاری معارف دینی و تخصصی در حوزه های مبانی اسلامی و اخلاق اسلامی است.

 به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایصدا، مدیر روابط عمومی رادیو معارف با بیان این مطلب، از حضور فعال رادیو معارف در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

امید آشتیانی با بیان اینکه حضور رادیو معارف در نمایشگاه کتاب، به علت تقاضای بی شمار مخاطبان بوده است، افزود: مدیران و برنامه‌سازان تلاش می‌کنند تا با تولید برنامه های مختلف و مفید، آنچه را که مخاطبان می‌خواهند تهیه و پخش کنند.

وی افزود: برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، برنامه های متنوعی از جمله خانه مهر، صبح روشن و پیشخوان از رادیو معارف پخش می شود که شاهد استقبال خوب مخاطبان از برنامه های ارائه شده در حوزه کتاب هستیم.

آشتیانی با اشاره به حضور رادیو معارف در کنفرانس های تخصصی دینی معارفی اظهار داشت: رادیو معارف بر این باور است که مبانی دینی در پرتو نگاه دینی به مسائل مختلف است و باید در کنفرانس ها و همایش های تخصصی دینی شرکت کرد ، چرا که پوشش خبری این کنفرانس ها نقش گسترده ای در رسیدن به این مهم دارد.

آشتیانی در پایان در مورد معرفی برنامه های زنده رادیو معارف در نمایشگاه کتاب یادآور شد: برنامه « چراغ مطالعه » فرصتی را برای ناشران فراهم می‌کند تا تازه های نشر خود را به مخاطبین خود معرفی کنند. همچنین برنامه « صدای کتاب » همه روزه به صورت زنده ساعت ۱۷:۱۵ و ۱۹:۱۵ در غرفه رادیو معارف برای شنوندگان و حاضرین در نمایشگاه کتاب پخش می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.