رادیو و تلویزیون ابزاری موثر برای تبلیغات نامزدهای انتخابات است

۱۸خردادماه،

صدیقه پیران رادیو و تلویزیون را به عنوان ابزاری موثر در راستای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد.

صدیقه پیران کارشناس رسانه کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در رابطه با تبلیغات رسانه ای گفت: یکی از ابزار مهمی که در حوزه تبلیغات بسیار تاثیر گذار است رسانه رادیو و تلویزیون است.

وی ادامه داد: رسانه چه به جهت قدرت و چه از جهت فراگیری و اثر گذاری وسیع در اقشار مردم بسیار نقش چشمگیری داشته به طوریکه با تبلیغات صورت گرفته می تواند افکار عمومی را تحت تاثیر یک جریان قرار دهد.

پیران با اشاره به بخش های دیگر رسانه افزود: هرچند که رادیو و تلویزیون جنبه تاثیر گذاری بالایی دارد ولی در کنار آن می توان از دیگر بخش های رسانه ای مانند رسانه الکترونیک و حضور در فضای رسانه های اجتماعی مجازی و همچنین رسانه مکتوب در جریان کارها و پیشبرد اهداف و انعکاس آن استفاده کرد.

این کارشناس رسانه کشورمان ادامه داد:  مدیران رسانه در حوزه رادیو و تلویزیون و کلیه رسانه ها باید از موقعیت ها در جهت منافع و امنیت مالی به خوبی استفاده کنند و ارتباط خوبی با کلیه اقشار جامعه برقرار کنند.

وی اضافه کرد: رسانه می تواند در حوزه تبلیغات انتخاباتی با ارائه نقش کاندیداها و برنامه ها تجارب، عملکرد و ترفند های تبلیغاتی شان بخش خاکستری رای دهندگان یعنی کسانی که هنوز تصمیمی در این راستا نگرفته اند را جلب کند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.