رادیو گفتگو پس از دو سال صاحب مدیر شد

رادیو گفتگو پس از دو سال صاحب مدیر شد

طی حکمی از سوی معاون صدای رسانه ملی؛

رادیو گفتگو پس از دو سال صاحب مدیر شد

طی حکمی از سوی معاون صدای رسانه ملی، اکبر رضایی به مدیریت رادیو گفتگو منصوب شد؛ بر این اساس رادیو گفتگو پس از دو سال بار دیگر صاحب مدیر شد.

تاریخ : شنبه ۱۸ شهریور ساعت ۱۶:۲۶

عصر روز گذشته، در جلسه‌ی تودیع و معارفه، ضمن تقدیر از تلاش‌های مخلصانه ابوالفضل نوروزی در اداره شبکه رادیویی گفتگو، اکبر رضایی به مدیریت این شبکه منصوب شد.
مسعود ترقی‌جاه آبان ماه ۸۹ از رادیو گفتگو رفت و پس از او معاون صدا سرپرستی این شبکه را بر عهده گرفت. پیش از ترقی‌جاه هم حسن محمدیان مدیریت این شبکه را عهده‌دار بود که پس از رفتن وی از رادیو گفتگو، دکتر حسن خجسته (معاون سابق صدا) سرپرستی این شبکه رادیویی را بر عهده گرفته بود.
به گزارش هنرنیوز،براساس اعلام روابط عمومی رادیو گفتگو، در جلسه تودیع و معارفه مدیر رادیو گفتگو که جمعی از مدیران و مسؤولان رادیو گفتگو حضور داشتند، در ابتدا، محمد حسین صوفی در سخنانی به تبیین اهداف و راهبردهای فراروی رادیو گفتگو پرداخت و در ادامه از زحمات دلسوزانه نوروزی در مدت اداره این شبکه تقدیر کرد.
معاون صدای رسانه ملی با اشاره به تقدیر شورای نظارت بر صدا و سیما از رادیو گفتگو، پویایی این شبکه را مرهون تلاش‌های مدیران و کارکنان آن دانست. وی همچنین در پایان سخنان خود، طی حکمی، اکبر رضایی را به مدیریت رادیو گفتگو منصوب کرد.
در این جلسه، سرپرست سابق رادیو گفتگو نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مدیر جدید این شبکه رادیویی، برای ایشان آرزوی توفیق کرد.
نوروزی ضمن تشکر از حسن اعتماد معاون صدا نسبت به عملکرد مدیران این شبکه، از تمامی پرسنل رادیو گفتگو که وی را در مسیر هدایت این رسانه یاری کردند تقدیر کرد.
رضایی نیز در ادامه این جلسه طی سخنانی به تبیین دیدگاه‌های خویش در مورد هدایت رسانه شنیداری رادیو گفتگو و اهداف و چشم‌اندازهای خویش در این زمینه پرداخت.
وی تحول در محتوا و نوآوری در رویه رادیو گفتگو را از مهمترین اهداف خود برشمرد و خواستار همکاری پرسنل رادیو گفتگو در طی کردن این مسیر شد.
در این جلسه که با حضور داریوش محبی، مشاور و مدیر دفتر معاون صدا به همراه علی اکبر خدابخش، مدیر روابط عمومی این معاونت نیز برگزار شد، مدیران و مسؤولان بخش‌های مختلف رادیو گفتگو ضمن خیر مقدم به مدیر جدید این شبکه از مساعدتهای صمیمانه سرپرست سابق این شبکه سپاسگذاری کردند.
اکبر رضایی، پیش از این اداره دفتر صدا و سیما در هند و نیز ریاست مرکز صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد را بر عهده داشته است.

کد خبر: ۴۵۹۲۶

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.