رادیوفردا تعیین تکلیف می کند !!!

آژانس بین المللی انرژی اتمی چند روز پیش عکس های ماهواره ای از مرکز پارچین به دیپلمات ها و نمایندگان برخی کشور ها نشان داده است تا دور جدیدی از جوسازی های خود علیه ایران را آن هم برای خنثی کردن دستاورد های اجلاس عدم تعهد ها به راه بیندازد . به دنبال این موضوع ، رادیوفردا هم دست به کار شد و سریعا برای کشورمان در مسئله ی هسته ای تعیین تکلیف کرد .

رادیودیروز: با هدف اعمال فشار بیشتر بر کشورمان و نیز کمرنگ کردن دستاوردهای عظیم سیاسی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس عدم تعهد ها ، آژانس بین المللی انرژی اتمی چند روز پیش عکس های ماهواره ای از مرکز پارچین به دیپلمات ها و نمایندگان برخی کشور ها نشان داده است تا از این طریق بر ادعاهای قبلی خود شانتاژ قویتری اعمال کند .

اما بلافاصله پس از این اتفاق رادیوفردا هم موضع گرفت و در مورد مسیر هسته ای کشورمان تعیین تکلیف نمود ! رادیوفردا پیشنهاد داد ایران اجازه ی بازرسی از مرکز پارچین را به آژانس اتمی بدهد و از آلودگی های موجود هم نترسد ! چرا که آژانس در صورت این همکاری ایران تنبیهی را علیه وی به کار نخواهد گرفت !

این تعیین تکلیف رادیوفردا در حالی است که گویی با یک مجرم حرفه ای سخن می گوید که به نفعش است خود را معرفی کند و در این صورت شامل تخفیف از جانب قاضی می شود !

اما اینجا چند نکته نهفته است . اولا اینکه رادیوفردا حق تعیین تکلیف برای ملت ایران را ندارد و نظام و مردم هستند که بایستی در مورد برخورد خود با غرب تصمیم بگیرند . در ثانی آژانس بین المللی اتمی که تمام اسنادش تعدادی عکس های ماهواره ای است که در اوج حملات خود علیه ایران تنها ” احتمال ” می دهند که این مراکز قبلا برای استفاده های نظامی بوده است و امروز در حال پاکسازی است . آن هم فقط در حد احتمالات !!

حال که آژانس اتمی در قبال قاتلین دانشمندان هسته ای ما هیچ گونه حسن نیتی به خرج نداده و در قبال رویکرد های مثبت قبلی که در راستای اعتماد سازی از کشورمان بروز یافت نه تنها به تعهدات خود عمل نکرد بلکه توقعات و خواسته های نامشروع خود را هم افزایش داد بهتر است رادیوفردا هم کار را به مردم و نمایندگان مردم در عرصه های سیاسی و بین المللی واگذار کند و اجازه ی تعیین تکلیف های اینچنینی را هرگز به خود ندهد!

چرا که اگر قرار بود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس نظرات و پیشنهادات اینچنینی از سوی رادیوفردا و امثالهم و البته اربابان جنایتکارشان در کاخ سفید که به فرموده ی امام راحل همان شیطان بزرگ است ، سیاست گذاری های خود را انجام دهد امروز ما هم همانند عربستان و بحرین و قطر و … در زمره ی دوستان شفیق امریکا بودیم و البته هیچ یک از تحریم ها و تبلیغات و توطئه ها و … هم گریبانگیر ملت ایران نبود !


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.