رادیو ورزش برای تابستان چه برنامه‌هایی دارد

رادیو ورزش با هشت ویژه برنامه به استقبال فصل تابستان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران ، «کوله پشتی» عنوان برنامه‌ای است با محوریت تخصصی کوهنوردی حرفه‌ای که با حضور کارشناسان این رشته ضمن بیان مباحث تخصصی و طرح موضوعات آموزشی به بررسی چالش‌های پیش رو کوهنوردی می‌پردازد. گفتگو با پیشکسوتان، مربیان، کوهنوردان و پاسخگویی به سوالات شنوندگان از بخش‌های دیگر این برنامه است کوله‌پشتی روزهای دوشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه الی ۱۷ پخش می‌شود.

در برنامه “۱۵ دقیقه توقف” با حضور در منزل قهرمانان و ورزشکاران ضمن آشنایی با خانواده ورزشکاران در قالب گفتگو، با زندگی خصوصی و خانوادگی ورزشکاران، مخاطبان آشنا می‌شوند. هدف کلی این برنامه آشنایی با سبک زندگی ورزشکاران است. این برنامه یکشنبه و پنج شنبه ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه الی ۱۵ به روی آنتن می‌رود.

یکی از پتانسیل‌های جغرافیایی ایران، صنعت گردشگری است که تلفیق ورزش و گردشگری قابلیت‌های افزونتری به این صنعت می‌بخشد. در برنامه “گردشگری ورزشی” ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری ورزشی و گفتگو با فعالان این حوزه، مدیران کل استان‌ها و کارشناسان به توانمندی‌های این حوزه می‌پردازند. بازی‌های بومی محلی و موسیقی مناطق مختلف در این برنامه معرفی می شوند این برنامه را روزهای جمعه از ساعت ۱۴ الی ۱۴ و ۳۰ دقیقه بشنوید.

“تابستان ۹۲” برنامه‌ای است که در قالب برنامه ای با آیتم های تابستانی مانند ورزش وکودک، نرمش و ورزش، تابستان و ورزش و … با موضوعاتی شاد و تفریحی به مدت دو ساعت از ساعت ۱۰ الی ۱۲ از شنبه تا پنج شنبه پخش می‌شود. مرور خبرهای ورزش ایران با حاشیه‌های جذاب و شنیدنی، گزارش از کلینیک های پزشکی ورزشی، بررسی سبک زندگی ایرانی از بخشهای مختلف این برنامه است.

با توجه به نامگذاری سال ۹۲ به عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی در برنامه “حماسه تلاش” با ارائه برنامه های کاربردی و عملیاتی با محوریت ورزش و رساندن سطح تولیدات ملی صنعت ورزش به جایگاهی قابل قبول وبا رفع موانع تولید، تداوم اشتغال و حفاظت از سرمایه های داخلی در عرصه ورزش فراهم وحماسه اقتصادی محقق می‌شود. “حماسه تلاش” را روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰/۲۱ بشنوید.

در برنامه “باشگاه نخبگان” توسط کارشناس مجری برنامه با نخبگان عرصه ورزش پیرامون فرایند کسب موفقیت‌ها و عوامل تاثیرگذار، گفتگو و نکات راهبردی به جوانان پیشنهاد می‌شود. این برنامه جمعه ها ساعت ۱۲ پخش خواهد شد.

“همیشه پایدار” با هدف تجلی نامگذاری سال تحت عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی به بررسی ظرفیت‌های ورزش ایران در ابعاد سیاسی و اقتصادی از حیث کسب عناوین قهرمانی در سطح جهان و کمک به خودکفایی تولید ملی بوسیله توانایی‌های ورزش ایران می پردازد. این برنامه روزهای شنبه و سه شنبه ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

برنامه “گود فتوت” ویژه آداب و مراسم ورزش اصیل واسلامی پهلوانی وزورخانه ای تهیه وتولید می گردد وهدف غایی آن تثبیت وترویج فرهنگ پهلوانی وجوانمردی در حوزه ورزش ایران است. “گوت فتوت” روزهای جمعه ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح به روی آنتن می رود. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.