رازهای زیبایی یک سوپرمدل مشهور

میراندا کر یکی از مشهورترین سوپرمدل های دنیاست و مرتب از کشوری به کشور دیگر سفر می کند، او اخیرا در یک مصاحبه چند راز کوچک درباره اینکه چطور در هر زمان حتی زمان پیاده شدن از هواپیما می تواند زیبایی خود را حفظ کند، صحبت کرده است.

رازهای زیبایی یک سوپرمدل مشهور

میراندا ۳۰ ساله که یک کودک کوچک نیز دارد در مصاحبه ی ویدئویی با مجله ادیت به شوخی یکی از نکات زیبایی در هنگام پیاده شدن از هواپیما را زدن عینک آفتابی نام برد و گفت که می تواند بسیاری از عیوب را می پوشاند.

او گفت: "من به طور مرتب برای کار در سفر هستم و بالاخره توانسته ام دریابم که چطور بتوانم زیبایی خود را حتی هنگام سفر حفظ کنم و می خواهم اکنون آن را با شما نیز درمیان بگذارم."

" همیشه به محض آنکه از هواپیما خارج می شوم عینک آفتابی خود را همراه دارم ، چرا که همیشه پس از پیاده شدن مستقیم باید به محل کار بروم و بنابراین نمی خواهم هیچ آرایش چشمی پیش از آن داشته باشم ، بنابراین برای اجتناب از کار بیشتر از عینک آفتابی استفاده می کنم"

رازهای زیبایی یک سوپرمدل مشهور

این سوپرمدل زیبای استرالیایی همچنین در مورد نکاتش "خواب برای زیبایی" را یکی از باید ها برشمرد. او گفت:"من همیشه چشم بندم را همراه دارم تا کمک کند در هنگام پرواز بخوابم. اولین کاری که می کنم آن است که لباس راحتی می پوشم ویکی از بایدهای من شلوار راحتی در طول مسیر است."

میراندا که در این برنامه یک پیراهن طرح ببری و شلوار جین پوشیده بود همچنین توضیح داد که در طول سفر پوست خود را مرطوب نگاه می دارد.

او درباره لوازم آرایش مورد استفاده اش گفت :"یک رژلب قرمز، کمی رژگونه برای گونه ها، ژل ابرو و یک خط چشم کوچک و همین طور موچینم را همراه دارم. چرا که در طول سفر بهترین زمان برای برداشتن و مرتب کردن ابروهایم است."

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.